Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niekserr
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 17:32
Hallo allemaal,

Eergisteren heb ik mijn OP5 per ongeluk laten vallen, waarna het scherm gek begon te doen. Het begon met een kleine zwarte vlek in de hoek die zich heeft uitgebreid over het hele scherm. Ik zie dus helemaal niks meer (de telefoon werkt verder nog 100%, touchscreen ook nog). Het probleem is nu dat ik o.a. google authenticator op mijn telefoon heb staan en ik nu niet bij verschillende accounts kan (JA ik weet het, ik ben stom dat ik de QR-code niet heb opgeslagen o.i.d.... :'( ). Verder wil ik graag gebruikmaken van oneplus switch als mijn nieuwe telefoon vandaag komt.

Heeft iemand enig idee of ik mijn OP5 kan mirroren op mijn pc zodat ik het scherm kan zien, gebruik kan maken van google authenticator en alles fatsoenlijk kan overzetten? Hoe krijg ik dit voor elkaar? Ik kan nog net gokken waar ik moet klikken als ik hem aan mn pc koppel en data transfer wil aanzetten om de back-up over te zetten bijv.

Bedankt voor het meedenken!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 13-06 21:47
Deze heeft een USB-C poort, dus als je daar een dock aan hangt, met daaraan een beeldscherm, muis en toetsenbord, heb je een kans dat het werkt.

Voor de toekomst, Google Authenticator vervangen met bijvoorbeeld Authy, dan kun je de authenticator op meerdere apparaten installeren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• arjannijborg
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 13-06 14:51
Scrcpy gebruiken via ADB, ff googlen op Scrcpy

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• slaay
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13:56

slaay

Natuurbeleven.com

swhnld schreef op vrijdag 22 oktober 2021 @ 14:10:
Deze heeft een USB-C poort, dus als je daar een dock aan hangt, met daaraan een beeldscherm, muis en toetsenbord, heb je een kans dat het werkt.

*knip*
Dat lijkt geen optie als ik dit lees:
https://forum.xda-develop...-to-hdmi-adapter.3631169/
https://forums.oneplus.com/threads/usb-c-video-out.862919/

Dich bis echt unne foëzen haas

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 13-06 21:47
Is wel oude informatie, zijn er nog OS updates geweest sindsdien? Ik heb zelf geen OP5. Op mijn Samsung met Android 11 werkt het wel.

[ Voor 5% gewijzigd door swhnld op 22-10-2021 14:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niekserr
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 17:32
swhnld schreef op vrijdag 22 oktober 2021 @ 14:10:

Voor de toekomst, Google Authenticator vervangen met bijvoorbeeld Authy, dan kun je de authenticator op meerdere apparaten installeren.
Ik ga het eens proberen... Geen idee of het werkt. Heb wel net de nieuwe binnen gekregen, dus hopelijk kan ik makkelijk alles overzetten op deze manier.

Authy is een goede tip, ga ik eens naar kijken.
arjannijborg schreef op vrijdag 22 oktober 2021 @ 14:17:
Scrcpy gebruiken via ADB, ff googlen op Scrcpy
Nooit van gehoord, thanks!
Pagina: 1