Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom Vangestel
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 22-10-2021
ik heb een HP Notebook - 15-db0118nb met 4GB DDR4 so-dimm ram wat ik kan afleiden uit de specs die op deze site staan. Echter de processor die erin zit AMD A4-9125 ondersteunt tot max 12Gb DDR4 1866 ram. de 1866 is blijkbaar uitgedrukt in Mt/s en na veel zoek werk ben ik erachter gekomen dat 1866Mt/s overeenkomt met 933Mhz maar nu wil ik graag de capaciteit vergroten naar 8Gb maar door deze rare Mhz van amper 933 is het gewoon onvindbaar! kunnen jullie mij misschien verder helpen? of sta ik voor de aankoop van een nieuwe snellere laptop? :?

mvg

Vangestel Tom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Je moet gewoon 1866 stick kopen. Als de 1e niet gesoldeerd is, kun je dezelfde erbij kopen.
Anders even geheugen uitlezen met Thaiphoon Burner. je moet wel hetzelfde Voltage kopen en CL.

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom Vangestel
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 22-10-2021
Hackus schreef op vrijdag 22 oktober 2021 @ 11:28:
Je moet gewoon 1866 stick kopen. Als de 1e niet gesoldeerd is, kun je dezelfde erbij kopen.
Anders even geheugen uitlezen met Thaiphoon Burner. je moet wel hetzelfde Voltage kopen en CL.
hoi bedankt voor de snelle reactie! als ik zoek op 1866 kom ik uit bij ddr3 ram enz :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

2133 kan ook, maar het zal niet sneller draaien dan 1866. maar het andere wat ik schreef ook gedaan ?

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.