POE+ Met passthrough ondersteuning

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dylan0806
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 07-06 18:58
Ik ben op zoek naar een switch met POE+ passthrough ondersteuning. Ik wil graag van een kabel die op een bestaande POE switch zit 2 extra netwerkaansluitingen maken. Hier moet de voeding dus vanaf de eerste switch komen en ook minimaal 1 output voeden.

Nu was mij door een winkel de TP-Link TL-SG105PE geadviseerd welke ik ook aangeschaft heb. Nu bij bekijken van de verpakking lijkt dit niet te gaan werken.

Kunnen jullie bevestigen of dit gaat werken of niet met deze switch en zo niet welke ik dan zou moeten aanschaffen?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/cylaUDcepj9Mwp8FAeJyGPgb1KY=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/LrqeKrKCuOmZzvz2AFXEFFjt.jpg?f=fotoalbum_large

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loeberce
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 02-10 14:10
Als ik het goed heb heeft deze switch een voeding nodig via een aparte voedingskabel en niet via PoE.

De Ubiquiti Switch Flex kan wel gevoed worden via PoE en daarna PoE doorgeven. Hangt uiteraard wel vanaf wat jouw bestaande PoE switch kan leveren en welke devices je met PoE aan de nieuwe switch gaat hangen.

Kijk anders even in de PW bij switches: daar kan je type PoE en voeding via PoE als filter instellen.

[ Voor 15% gewijzigd door loeberce op 22-10-2021 11:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laurens0619
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 22:33
Deze switch kan dat:
pricewatch: Netgear Prosafe Gigabit Plus GS108PE-300EUS

Maar die unifi flex kan het dacht ik ook.

Wel beste om je hoofd switch 802.3at te laten voeden (poe+).

CISSP! Drop your encryption keys!