Die mouseman wheel optical ergo turbo mega.. die ja
Die is wel vet, die moet je gewoon halen, en die is helemaal niet zwaar, en werkt heel goed, snelle respons etc.
Die is wel vet, die moet je gewoon halen, en die is helemaal niet zwaar, en werkt heel goed, snelle respons etc.
Divide and conquer.
Als je hem te zwaar vind kan je altijd nog het gewichtje eruit halen 
Heb trouwens een cordless mouseman en die bevalt prima, perfect voor games zelfs. Alleen als je RSI wilt tegen gaan door soms links te muizen dan kan dat problemen opleveren. Dat werkt namelijk niet echt optimaal
Heb trouwens een cordless mouseman en die bevalt prima, perfect voor games zelfs. Alleen als je RSI wilt tegen gaan door soms links te muizen dan kan dat problemen opleveren. Dat werkt namelijk niet echt optimaal
mmh ik denk dat ik die ga halen, khoop dat ik er goed mee kan gamen 
Dan ga ik ass kicken
Cheers!
Dan ga ik ass kicken
Cheers!
Verwijderd
ik heb zo'n draadloze optische... bevalt me heel goed moek zegen, alleen = ffies wennen aan de vorm.. houdt een beetje raar vast op et begin, maar daarna HEEEEEEEEL GOED
Verwijderd
Ik heb zowel een Mouseman als een Wheelmouse (geen iFeel though), en eerlijk gezegd vind ik voor gaming de Wheelmouse het prettigst. Voor standaard muizenissen in Windows is de Mouseman wel weer erg lekker (vooral de vierde muisknop is erg fijn om te hebben). Maar als ik echt een keuze moest maken zou het toch de Wheelmouse zijn.
Ik denk eerlijk gezegd ook dat die mouseman (ergo) een beetje te hoog is voor te gamen...
Verwijderd
Hoe kan 40Hz nou perfect voor games zijn (vooral games like quake) ?Op maandag 20 augustus 2001 19:53 schreef Sick_Nick het volgende:
Als je hem te zwaar vind kan je altijd nog het gewichtje eruit halen
Pagina: 1