Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armselig
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 17-08 00:28
Beste tweakers, ik heb een probleem met Youtube.

Je kan dus op Youtube playlists aanmaken, voor muziek bijvoorbeeld. Het kan echter voorkomen, en dat doet het helaas vaak, dat een upload ineens regiolocked word, zodat ik het nummer weer opnieuw moet opzoeken, of een filmpje wordt op private gezet, of gewoon domweg verwijderd.

Normaal vindt ik dat niet erg... correctie, het is altijd erg. Wat het zo vervelend maakt is dat als een filmpje verwijderd word je niet kan zien wát er weg is, alleen dat er íets weg is. Dat speelt al een hele tijd maar ik maak deze topic nu pas aan omdat het nu echt een probleem is, er is namelijk een liedje weg uit m'n meest favoriete lijst ooit. De nummers die ik echt mooi vind. Er staat nu ineens "1 unavailable video is hidden". Ik schrik nooit maar nu raakte ik wel enigzins in paniek.

Omdat je dus niet kan zien wat er weg is (en ik ken de playlist niet uit m'n hoofd) kan ik dat nummer dus niet opnieuw opzoeken. Weet iemand a.u.b. een of ander truukje dat je kan achterhalen wat die upload was? Dat je ergens kan terugkijken wat je allemaal had toegevoegd ofzo?

(Excuses, ik zit overigens in het verkeerde gedeelte, had dit misschien beter in Film, TV & Muziek kunnen posten)

[ Voor 4% gewijzigd door Armselig op 22-10-2021 02:01 ]

Beste antwoord (via Armselig op 23-10-2021 18:42)

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 01:31
Achteraf kan je dat niet echt meer achterhalen. Maar zie het als een les, en sla ergens (anders) op wat je nu in je lijstje hebt, zodat je het zelf kan achterhalen, mocht het weer gebeuren :)

The devil is in the details.

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• atsan
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 18-09 19:56
....

https://www.google.com/se...20my%20youtube%20playlist

[ Voor 14% gewijzigd door atsan op 22-10-2021 05:35 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Verwijderd

Als je niet weet welk nummer er ontbreekt, dan mis je het nummer blijkbaar ook niet.
Je mist het alleen omdat je "1 unavailable video is hidden" ziet staan. Gooi dat weg en je probleem is opgelost.

Kun je weer rustig slapen :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DR!5EQ
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 22 oktober 2021 @ 06:12:
Als je niet weet welk nummer er ontbreekt, dan mis je het nummer blijkbaar ook niet.
Je mist het alleen omdat je "1 unavailable video is hidden" ziet staan. Gooi dat weg en je probleem is opgelost.

Kun je weer rustig slapen :z
En gebruik youtube niet als bron voor je muziek en zorg altijd dat je muziek lokaal op je pc is opgeslagen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Yucon
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 21:26

Yucon

*broem*

Ik kan me wel wat bij TS' probleem voorstellen. Inderdaad, dat missen zal wel meevallen als je het niet zelf kunt benoemen. Maar het gevoel van vluchtigheid kan wel vervelend zijn. Dit is gewoon een groot nadeel van cloudplatforms.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ardana
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 18-09 21:46

Ardana

Moderator General Chat

Mens

Kickje naar FTM

Investeer in een nieuwe vorm van anti-conceptie: Choice!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ChevyVanDude
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 11-02-2024

ChevyVanDude

GTA V - DrOinkberg

Zoiets?
Wanneer je een playlist gemaakt hebt, sla je het op als CSV/TXT (iets anders)

https://www.tunemymusic.com/YouTube-to-File.php

Zo opgezocht, zo gefixt

https://duckduckgo.com/?q...+to+txt+csv&t=ffab&ia=web

Als het echt niet anders kan.....

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 01:31
Achteraf kan je dat niet echt meer achterhalen. Maar zie het als een les, en sla ergens (anders) op wat je nu in je lijstje hebt, zodat je het zelf kan achterhalen, mocht het weer gebeuren :)

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• filthymushroom
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 23:37
Vaak is de video nog wel toegankelijk in andere landen. Zet even een vpn aan en grote kans dat je het nummer weer kan luisteren.

Deze keer wel onthouden :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armselig
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 17-08 00:28
Ik heb geen zin in discussies dus ik ga niet in op bepaalde reacties. Maar ik heb het nummer kunnen vinden dus ik heb 'm weer toegevoegd aan de lijst d:)b

Met wat zoekwerk heb ik het als volgt opgelost, uiteindelijk lag het antwoord onder m'n neus. Als je naar je playlist overzicht gaat waar je de titel en dergelijke kan aanpassen zie je de bekende drie puntjes, daar klik je op en dan op "Show unavailable videos". Probleem opgelost.

Youtube blijft echter irritant en laat niet zien wat er weer was bijgekomen... Omdat het nummer verder in de playlist stond en dus buiten beeld valt zag ik het niet verschijnen. Nadat je "Show unavailable videos" selecteert stond er "Unavailable videos will be hidden during playback". Dus heb ik alle nummers genoteerd en vervolgens op play geklikt en die lijst vergeleken met die van het overzicht en zo ben ik erachter gekomen.
Ga ik zeker doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyarlathotep
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 18-09 13:13

Nyarlathotep

Crawling Chaos

Neem een gratis Spotify account?

YouTube is eigenlijk niet voor jouw manier van gebruik gemaakt. Of misschien YouTube Music. Maar daar moet je voor betalen.

Zelf zweer ik bij mijn eigen MP3/FLAC collectie. Ik wil nooit afhankelijk worden van één of ander platform, mede vanwege jouw voorbeeld.

Mijn muziekcollectie op Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oledlover
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 15-09-2022
Mijn YT app hapert op mijn oledtv 55ef950v , hij vraagt of ik inlog , terwijl ik al ingelogd ben , filmpjes starten niet meer muv de eerste twee , als ie eenmaal afspeelt blijft hij doorspelen als ik hem uitzet , na 5 minuten wachten is hij weer even normaal , app versleten of zo ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Modbreak:Een topic kicken met een totaal ongerelateerde vraag is niet de bedoeling. Gezien alles in de originele discussie wel is gezegd, gaat hier een slotje op.

After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.