Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dragony
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 12-09 18:01
Hey allemaal!

Ik gebruik al jaren Windows 10 op mijn Asus Strix laptop (GL531GU-AL061T).
Heb de laptop ook al een tijdje. Gebruik 'm dagelijks. Helemaal prima, alleen soms druk ik op een toetsencombinatie, waardoor de kleuren/helderheid/contrast/etc. verandert. Al de tweede keer nu. Kan me ook niet meer herinneren hoe ik het toen had opgelost...

Nu weet ik niet welke combinatie het was. Ik kan me nog wel herinneren dat ik de combinatie CTRL + SHIFT + T wilde gebruiken, want ik wilde een tabblad terugkrijgen, maar dit ging dus mis.

Ik vind het niet fijn als er iets anders is zoals de kleur, wanneer ik al jaren dezelfde configuratie heb.
Ik heb gekeken bij de geavanceerde beeldscherminstellingen en dan kleurbeheer, maar niks gevonden.
Ook heb ik Armory Crate bekeken en in gegraven, maar ook niks opgelost.

Ik heb ook gekeken bij die kleurenprofielen wanneer ik op FN + V druk. Vividly komt als beste naar voren, maar er klopt gewoon iets niet... waardoor ik me zekerder voel dat dit niet het probleem is, maar een vage combinatie van toetsen. Of beginnend met CTRL, of FN, ik heb geen idee...

Kan iemand mij helpen? Man, wat voel ik me raar met dit probleem... :'(

tl;dr

Ik heb op wat knoppen gedrukt waardoor heel het beeld wat lichter/lelijk is geworden, maar ik weet niet hoe ik dit op kan lossen.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dragony
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 12-09 18:01
Update:

Ik heb hersteld naar een herstelpunt van 5 dagen geleden (gelukkig nog heel recent), wat de verandering teniet heeft gedaan.

Alsnog bedankt!