Binance uitbetaling niet mogelijk.

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erikvh412
  • Registratie: Oktober 2021
  • Laatst online: 09-06-2024
Mijn vraag

Hallo mensen, een aantal weken geleden heb ik wat geld op binance gezet, en daar ook een NFT gekocht.
Nu wil ik mijn geld terug storten naar Bitvavo en mijn NFT opslaat in mijn MetaMask wallet. echter werkt Binance totaal niet mee en krijg ik geen 1 Withdrawl er door heen.

Doe ik iets fout? of is dit gewoon een hele akelige Exchance?

Heeft er iemand informatie of tips voor mij hoe ik mijn geld eraf krijg en mijn NFT?

Groeten Erik :)

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teleluvr
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online
Volgens mij ben je ergens aan begonnen zonder je goed in te lezen.
Op basis van deze informatie kunnen mensen je iig niet helpen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sanzut
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 19:44

sanzut

It's always christmas time

Heb je al gegoogled? Eerste resultaat geeft duidelijk antwoord, Binance kan niet meer naar euro bankrekeningen uitbetalen na ruzie mer toezichthouders.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Politicfrustati
  • Registratie: Juli 2020
  • Laatst online: 03-07 09:58
Je kan toch je geld of coins gratis omzetten naar bv BTC ETH om dan vervolgens terug te storten naar metamask en zo naar de exchange waar je wil uitbetalen.
Xrp of XLM versturen zijn bv zeer goedkoop en zeer snel om te versturen van de ene exchange naar de andere. Dus eerst je waarde overzetten naar xrp of xlm of andere goedkope en snelle verstuurcoin.
Je NFT wil je waarschijnlijk toch behouden en deze stuur je dan naar het juiste adres van je metamask wallet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nielsonurscreen
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 25-09-2022
Politicfrustati schreef op vrijdag 22 oktober 2021 @ 14:13:
Je kan toch je geld of coins gratis omzetten naar bv BTC ETH om dan vervolgens terug te storten naar metamask en zo naar de exchange waar je wil uitbetalen.
Xrp of XLM versturen zijn bv zeer goedkoop en zeer snel om te versturen van de ene exchange naar de andere. Dus eerst je waarde overzetten naar xrp of xlm of andere goedkope en snelle verstuurcoin.
Je NFT wil je waarschijnlijk toch behouden en deze stuur je dan naar het juiste adres van je metamask wallet.
Dit dus; uit ervaring weet ik dat bv ETH drama is voor tcs, maar ADA/NEO/XLM/XRP sneller en goedkoper. Dus die gebruiken voor je txs en dan bij Bitvavo omzetten (naar euro's)