We zijn op zoek naar een videokaart (6x) om de upgrade uit te voeren van 3x 1080P@60Hz naar 3x 1440P@144Hz.
Het gaat om ontwikkelmachines dus 100% programmeerwerk en aantverwante zaken, geen gaming. Zakelijke omgeving.
Ik zoek een?
Videokaart die 3x 1440P@144Hz monitors kan aansturen. Monitoren hebben DisplayPort 1.4 en HDMI. Merk staat nog niet vast, resolutie en refresh wel.
Wat is je budget?
Budget is niet per definitie een item, maar het is een zakelijke omgeving waar geen gaming geschiedt, dus alleen wat nodig is.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
nVidia liefst ivm driversupport en eerdere ervaringen.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Zakelijke omgeving, ontwikkelteam maatwerk bedrijfssoftware
Ik hoor graag wat jullie ideeën/ervaringen hieromtrent zijn en welke kaart jullie kunnen aanbevelen.
Het gaat om ontwikkelmachines dus 100% programmeerwerk en aantverwante zaken, geen gaming. Zakelijke omgeving.
Ik zoek een?
Videokaart die 3x 1440P@144Hz monitors kan aansturen. Monitoren hebben DisplayPort 1.4 en HDMI. Merk staat nog niet vast, resolutie en refresh wel.
Wat is je budget?
Budget is niet per definitie een item, maar het is een zakelijke omgeving waar geen gaming geschiedt, dus alleen wat nodig is.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
nVidia liefst ivm driversupport en eerdere ervaringen.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Zakelijke omgeving, ontwikkelteam maatwerk bedrijfssoftware
Ik hoor graag wat jullie ideeën/ervaringen hieromtrent zijn en welke kaart jullie kunnen aanbevelen.