Trekveer garagedeur gebroken

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• Stijn2000
  • Registratie: Oktober 2021
  • Laatst online: 07-12-2021
Gisteren is bij mijn garagedeur (kanteldeur) en veer gebroken, gewoon slijtage. Hoogstwaarschijnlijk is het nog de originele veer. De garage komt denk ik uit de jaren 70.

Ik heb uiteraard al veel op Google gezocht maar kom er niet helemaal uit welke veer ik nu moet bestellen. Iemand die mij misschien hierbij kan helpen?

Alle reacties

• sypie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Foto? En daarbij: mocht de andere veer nog wel in takt zijn meet dan de ontspannen lengte op en tel het aantal slagen die de veer maakt. Doorgaans weet een Hörmann wel wat voor veer er dan voor in de plaats kan komen.

• naftebakje
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-12 16:02
Een garagepoortenverkoper of installateur al eens gecontacteerd? Je filtert er de goeie snel uit; deze die je wel de optie bieden om een vervangstuk te plaatsen maar voorzichtig aanraden om de deur te checken of ze niet moet vervangen worden zijn de goeie.

Als de boer zijn koeien kust, zijn ze jarig wees gerust. Varkens op een landingsbaan, leiden nooit een lang bestaan. Als de boer zich met stront wast, zijn zijn hersens aangetast. Als het hooi is in de schuur, zit het wijf bij den gebuur.

• Stijn2000
  • Registratie: Oktober 2021
  • Laatst online: 07-12-2021
Oke, bedankt voor de tip. Ik had inderdaad al veren van Hörmann gezien maar die zijn duidelijk anders tegenwoordig. Dus dan zal ik beide veren wellicht moeten vervangen.

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Stijn2000 schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 15:09:
Gisteren is bij mijn garagedeur (kanteldeur) en veer gebroken, gewoon slijtage. Hoogstwaarschijnlijk is het nog de originele veer. De garage komt denk ik uit de jaren 70.

Ik heb uiteraard al veel op Google gezocht maar kom er niet helemaal uit welke veer ik nu moet bestellen. Iemand die mij misschien hierbij kan helpen?
https://www.garagedeur-onderdelen.nl/c/veren

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.