Vandaag is bij ons een KPN monteur langs geweest om het ISRA punt gereed te maken voor VDSL pairbonding. Echter is de snelheid nog steeds hetzelfde? Er loopt een kabeltje uit het ISRA punt naar een internet aansluit punt in onze woonkamer. Hier zit uiteraard wél een RJ45 poort op waar mijn modem (een Fritz!box 7583) rechtstreeks op is aangesloten.
Ik heb eens gekeken in de meterkast en het ISRA punt ziet er heel anders uit dan op sommige forums.
Mijn ISRA punt heeft nl. geen RJ45 poorten aan de onderkant, wat volgens mij nodig is voor pair bonding.
Nu las ik dat het bij KPN gebruikelijk is om oude ISRA kastjes meteen te vervangen voor een moderne versie met dergelijke poorten, mocht er nog een oud kastje aanwezig zijn.
Ik vrees nu dat de monteur zijn huiswerk niet heeft gedaan.
Wat denken jullie?
Bovenaanzicht ISRA punt
:strip_exif()/f/image/D1Xo0ISkpKk4uPiYMRyhwPxP.jpg?f=fotoalbum_large)
Vooraanzicht ISRA punt
:strip_exif()/f/image/UaCFYbfUIHLyMBMxQonqK9wP.jpg?f=fotoalbum_large)
Onderaanzicht ISRA punt
Ik heb eens gekeken in de meterkast en het ISRA punt ziet er heel anders uit dan op sommige forums.
Mijn ISRA punt heeft nl. geen RJ45 poorten aan de onderkant, wat volgens mij nodig is voor pair bonding.
Nu las ik dat het bij KPN gebruikelijk is om oude ISRA kastjes meteen te vervangen voor een moderne versie met dergelijke poorten, mocht er nog een oud kastje aanwezig zijn.
Ik vrees nu dat de monteur zijn huiswerk niet heeft gedaan.
Wat denken jullie?
Bovenaanzicht ISRA punt
:strip_exif()/f/image/D1Xo0ISkpKk4uPiYMRyhwPxP.jpg?f=fotoalbum_large)
Vooraanzicht ISRA punt
:strip_exif()/f/image/UaCFYbfUIHLyMBMxQonqK9wP.jpg?f=fotoalbum_large)
Onderaanzicht ISRA punt
:strip_exif()/f/image/3xzXfbb9E0bVT1Z6Vq9I5iGX.jpg?f=fotoalbum_large)
Erol Alici