2x Asus XT8 of 1x Asus ROG Rapture GT-AX11000

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• turkeyhakan
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 16:32
Goedendag,

Ik heb op dit moment 2x een Asus XT8 in gebruik. Ik vroeg mij af wat een betere optie is:

- De huidige setup blijven gebruiken;
- Overstappen op 1x ROG Rapture GT-AX11000
- Eventueel 2x RT-AX86U.

Het bijzondere is dat een node van mijn huidige setup om de paar weken crasht en dan ben ik weer een uur verder om alles goed in te stellen. Vandaar dat ik naar een opvolger aan het kijken ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wessel0101
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 29-09 12:18
nieuwste software geinstalleerd en daarna full reset gedaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• turkeyhakan
Wessel0101 schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 12:46:
nieuwste software geinstalleerd en daarna full reset gedaan?
Zo vaak. De node is alleen te resetten via de knop onderin, met een tandenstoker. Vervolgens moet je de router ook resetten om het probleem te verhelpen. Maar dan met alles instellen ben je een uur verder. Vandaar dat ik naar een opvolger aan het kijken ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wessel0101
En de X92U duo pack een optie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• turkeyhakan
Nee, die helaas niet.

Een andere optie is om mijn XT8 te blijven gebruiken, maar heeft iemand enig idee wat er voor zorgt dat de 2e node om de paar weken crasht? Lijkt mij geen hardware issue, omdat na een uitgebreide reset alles weer prima werkt voor een aantal weken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wessel0101
zal met software te maken hebben, probeer 1 versie hiervoor, en reset hem dan even. heeft voor mij ook geholpen, de laatste software hoeft niet perse het meest stabiel te zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• turkeyhakan
Wessel0101 schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 13:19:
zal met software te maken hebben, probeer 1 versie hiervoor, en reset hem dan even. heeft voor mij ook geholpen, de laatste software hoeft niet perse het meest stabiel te zijn
Ook met die software heb ik er last van. Dit probleem is begonnen vanaf .42095.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeuvie
  • Registratie: Februari 2017
  • Laatst online: 22:04
@turkeyhakan Hoe heb jij het opgelost? Ik heb 2x een CT8 en heb vergelijkbare problemen. Wat ik het meest irritante vind is dat de nodes vlak bij elkaar moeten staan bij het opnieuw configureren. Helemaal als je kabels netjes hebt weggewerkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• turkeyhakan
Jeuvie schreef op woensdag 3 augustus 2022 @ 20:50:
@turkeyhakan Hoe heb jij het opgelost? Ik heb 2x een CT8 en heb vergelijkbare problemen. Wat ik het meest irritante vind is dat de nodes vlak bij elkaar moeten staan bij het opnieuw configureren. Helemaal als je kabels netjes hebt weggewerkt.
Ik draai zelf al een geruime tijd beta firmware 9.0.0.4.386.46980 en heb 0,0 issues. Heb jij de CT8 wireless met elkaar verbonden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeuvie
  • Registratie: Februari 2017
  • Laatst online: 22:04
Ik heb ze bedraad aangesloten.
Pagina: 1