mijn coins zijn gestolen door phising e-mail van litebite.

Pagina: 1
Acties:
  • 945 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanderben
  • Registratie: Oktober 2021
  • Laatst online: 21-10-2021
Mijn vraag
ik ben al mijn coins in 1 klap kwijt geraakt door phising e-mail dat ik mijn gegevens bij moest gaan werken ik klikt gewoon er op ging inloggen bij mij email in pauze maar toen ik thuis kwam kon ik niet meer inloggen in mijn email een litebite account uit eindelijk contact gehad met litebite die kon niks meer voor mij doen die gaven mij aan dat ik aangifte moest doen bij politie dat heb ik ook gedaan heb brief ontvangen van politie dat ze het hebben afgesloten dat ze er niks mee kunnen.

ik ben al mijn spaargeld gewoon kwijt geraakt in 1 klap waar ik jaren was aan het sparen elke maand probeert ik wat te kopen dat ik mijn rijbewijs kon gaan halen , auto kopen , huis kopen een inrechten , ik slaap elke nacht niet voel mij niet goed , voel mijn angstig ik ben zeker rond 75 duizenden euro's kwijt van mijn account ik word helemaal gek .

Wie kan mijn helpen steunen dat ik mijn leven op de rit kan krijgen ?
Het hoeft niet veel te zijn elke Klijn beetje kan mij helpen als iemand mij wil steunen alvast bedankt ?

*knip*

[ Voor 39% gewijzigd door Microkid op 21-10-2021 06:33 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• mrFoce
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 22-09 23:37
Dat gaat 'm niet worden.
Jammer voor je coins, maar als dit wordt toegelaten krijgt dit forum elke dag 20 van deze requests

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nobby
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 26-09 14:23

Nobby

Nuts!

Ik heb net .1 coin overgemaakt. Ik voel met je mee.

From all the things I have lost, I miss my mind the most - Ozzy
Uitvindingen zijn niets anders dan betere middelen naar een slechter doel - Berry van Aerle
Het uitzetten van je pc is als het dooddrukken van een muis, dat doe je niet zo makkelijk.

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• peize9
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 11:56
Dit is niet toegestaan op Tweakers.

Daarbij is dit toch redelijk je eigen fout. Er wordt continu gemeld dat je niet moet inloggen met links die je via he mail krijgt. Een dure les...

Daarbij betwijfel ik de validiteit van je verhaal. Splinternieuw account, waardeloze zinsopbouw en je vraagt niet over recovery maar maar wil direct dat mensen gaan doneren...

[ Voor 32% gewijzigd door peize9 op 21-10-2021 04:40 ]

Two possibilities exist: either we are alone in the Universe or we are not. Both are equally terrifying. ― Arthur C. Clarke

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Silent7
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 12-12-2024
Uit welke taal is deze openingpost in google translate gegooid?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Croga
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 26-09 12:05

Croga

The Unreasonable Man

vanderben schreef op donderdag 21 oktober 2021 @ 03:52:
Wie kan mijn helpen steunen dat ik mijn leven op de rit kan krijgen ?
Ik zal je de beste hulp geven die je ooit zult krijgen:
Stop met je geld aan gebakken lucht uitgeven en zet het gewoon op een bankrekening. Daar is je geld wél veilig en loop je niet het risico dat het morgen geen cent meer waard is.

En ook: Digi-bedelen is nogsteeds bedelen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• De_Bastaard
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 07:20
Wie zet dan ook al z’n spaargeld in?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Nu online

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

bedelen mag je ergens anders doen.

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.