Mijn vraag
Ik heb sinds kort op een Windows 10 PC Whatsapp for Windows geinstalleerd.
Dit werkt tot nu toe prima, op een bepaalde functionaliteit na: Het starten en ontvangen van (video)oproepen. Zodra ik zelf een (video)oproep start, sluit de applicatie zich af. Er is op dat moment te zien in Task Manager dat het proces verdwijnt. Hetzelfde gebeurt als ik een binnenkomende oproepen accepteer. De oproep gaat overigens na het sluiten van de app wel over bij de gebelde persoon, maar er blijft "Verbinden..."in het scherm staan.
Ervaren andere Tweakers dit ook?
Relevante software en hardware die ik gebruik
PC met Windows 10 Pro N. Bij het voordoen van bovenstaand probleem heb ik geüpgraded van versie 20H1 naar 21H1 en tevens "Media Feature Pack for N and KN-systems" geïnstalleerd. OS build 19043.1288. CPU-gebruik volgens Task Manager op dat moment 10%, RAM 43%. Getest met headset aangesloten en afgekoppeld, tevens Microsoft Lifecam aangesloten en weer afgekoppeld.
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Uiteraard geGoogled, maar niets (recents en) overeenkomstigs kunnen vinden.
Whatsapp op telefoon meermaals verwijderd, opnieuw geïnstalleerd.
Whatsapp Desktop meermaals verwijderd, opnieuw geïnstalleerd en gekoppeld.
Gekeken in instellingen van zowel telefoon- als Desktop-app, enkele instellingen veranderd maar dit heeft geen effect gehad.
Ik heb sinds kort op een Windows 10 PC Whatsapp for Windows geinstalleerd.
Dit werkt tot nu toe prima, op een bepaalde functionaliteit na: Het starten en ontvangen van (video)oproepen. Zodra ik zelf een (video)oproep start, sluit de applicatie zich af. Er is op dat moment te zien in Task Manager dat het proces verdwijnt. Hetzelfde gebeurt als ik een binnenkomende oproepen accepteer. De oproep gaat overigens na het sluiten van de app wel over bij de gebelde persoon, maar er blijft "Verbinden..."in het scherm staan.
Ervaren andere Tweakers dit ook?
Relevante software en hardware die ik gebruik
PC met Windows 10 Pro N. Bij het voordoen van bovenstaand probleem heb ik geüpgraded van versie 20H1 naar 21H1 en tevens "Media Feature Pack for N and KN-systems" geïnstalleerd. OS build 19043.1288. CPU-gebruik volgens Task Manager op dat moment 10%, RAM 43%. Getest met headset aangesloten en afgekoppeld, tevens Microsoft Lifecam aangesloten en weer afgekoppeld.
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Uiteraard geGoogled, maar niets (recents en) overeenkomstigs kunnen vinden.
Whatsapp op telefoon meermaals verwijderd, opnieuw geïnstalleerd.
Whatsapp Desktop meermaals verwijderd, opnieuw geïnstalleerd en gekoppeld.
Gekeken in instellingen van zowel telefoon- als Desktop-app, enkele instellingen veranderd maar dit heeft geen effect gehad.
[ Voor 3% gewijzigd door timmie1 op 21-10-2021 02:34 ]
Spiegeltje, spiegeltje aan de wand, wie heeft de mooiste telefoon van het land?