Maxi Sound MUSE: Win 2000

Pagina: 1
Acties:
  • 100 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• kNarf_
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 04-09-2024
Is er IEMAND die deze kaart aan de praat heeft gekregen in Windows 2000 ? Ik heb hem nu dus in mijn pc gedaan, die draait Win2k (daarvoor zat de kaart in een pc met WinME en daar doet ie het wel, in Win98 ook) maar hij doet het dus niet goed in Win2k.. ik heb de enige drivers die ik heb kunnen vinden geinstalleerd, deze drivers heb ik van een vage site moeten halen, zijn niet eens officiele drivers van de kaart te vinden (op guillemot.nl zelfs niet)
Maar goed, ik heb dus drivers en die werken niet goed, als ik geluid afspeel blijft het geluid meteen hangen :(
Weet iemand misschien waar ik GOEDE win2k drivers voor deze (flut)kaart kan vinden?
thx

Verwijderd

Op deze site staan de drivers van de chipset.
www.cmedia.com.tw. Bij mij doet hij het prima met de CM8738 drivers.

• kNarf_
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 04-09-2024
Die drivers heb ik geinstalleerd, maar het probleem dat het geluid blijft hangen blijft.. nu gaat mn pc zelfs resetten :'(
Mijn broer heeft deze kaart ook eens in zn pc gehad en die had dezelfde problemen als ik nu heb.
Ik heb nog een keer opnieuw de Win2k drivers van de cd geinstalleerd die erbij zat, maar het WERKT GEWOON NIET !!
argh, ik wordt hier gek van, van een k*tkaart :(

• Bertrik
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 22-06-2023
Hier staan redelijk recente drivers (ondersteunen ook EAX2.0):
http://www.xenomorph.net

Op ftp://cmedia.com.tw staan de laatste (versie 6.27 onder 8x38/WDM)

• roelio
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

roelio

fruitig, en fris.

misschien moet je je kaart eens in een ander PCI slot proberen (IRQ sharing) of betere chipsetdrivers (VIA, Intel, AMD ...) voor Win2000 installeren ... Afbeeldingslocatie: http://www.gigaparts.nl/t-net/rook.gif

AMD Phenom II X4 // 8 GB DDR2 // SAMSUNG 830 SSD // 840 EVO SSD // Daar is Sinterklaas alweer!!