Toon posts:

Monitor doet raar

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ok ik heb een Tatung 14 inch monitor (sue me :)) alleen doet ie sinds gisteren raar..

Als ik hem gewoon wil laten draaien op 1024 X 768 krijg ik een wat donkerder niet compleet beeld (de helft valt erbuiten). Ik weet niet waar het aan ligt. snap er helemaal nix van.

specs :
tatung 14 inch monitor
Celeron Intel 700 Mhz
160MB SDRAM
Geforce 2MX sh-max 64MB

ik heb de 12.40 detonator drivers geinstaleerd en directx 8 en het is toch logisch dat ie op een videokaart met TV-out automatisch 2 verschillende monitors detecteerd ?

Ik heb alle al weer opnieuw geinstaleerd mijn HD gedefragmenteerd maar het hielp allemaal nix..

Ik hoop dat jullie een mogelijke oplossing hebben

BVD

=J=

Verwijderd

Ik denk niet dat defragmenteren sowieso veel helpt bij deze situatie.

Verwijderd

Topicstarter
nee duh daar was ik dus zelf ook al achter ;) maar zijn er ook zinnige oplossingen :D ?

• HaveBlue
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 10-07 06:20
Op maandag 20 augustus 2001 18:31 schreef boedie het volgende:
Ok ik heb een Tatung 14 inch monitor (sue me :)) alleen doet ie sinds gisteren raar..
...
BVD

=J=
Valt je desktop nou net buiten je beeld, of zie ik dat verkeerd. Als dat wel het geval is kun je toch gewoon corrigeren met de osd of de driver?

"So the whole basis for jazz music is based on the fact that the bass player could not play his instrument." - Miroslav Vitous

• cooper_s1
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13-08 16:44

cooper_s1

MINI's rule

Ondersteunt die monitor wel 1024x768?
Want anders heb je nog kans dat je hem opblaast.
(8>

• Neman
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19-08 14:07

Neman

Een uit de lucht gegrepen naam

Ondersteunt die monitor wel 1024x768?
Waarschijnlijk wel, heb hier ook nog ergens zo'n model (Tatung IntelliScreen oid) staan die het prima doet op die resolutie...

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 20 augustus 2001 18:47 schreef HaveBlue het volgende:

[..]

Valt je desktop nou net buiten je beeld, of zie ik dat verkeerd. Als dat wel het geval is kun je toch gewoon corrigeren met de osd of de driver?
nee ik krijg een niet kloppend beeld.. Het is wat donkerder staat wat bol en zie nog maar weinig van het complete beeld.. aan de knopjes draaien heeft geen zin.. want in 800 x 600 doet ie ut prima...
Pagina: 1