als je l#lt over wegblazen heb je gelijk, een simpele set, van bijvoorbeeld denon, marantz of onkyo, icm B&W of quadral ofzo, of tannoy, die spelen ze er kwa algemene muziek er ver uit, maar kwa muziek dat geen pop is, is B&O toch evenwaardig, als je de B&O demo cd luisterd, op de duurdere/grotere B&O speakers dan hoor je het wel, geluid zit goed. Verder hebben die geen design te bieden. Die B&O's hebben gewoon niet al teveel power, je kunt ze op max zetten, maar je wordt echt niet van je stoel afgeblazen, het de bass blijft niet al te hard.
Maar ik kan nog uren doorgaan zo.
Het gaat erom je valt erop of niet, zelf houdt ik meer van een combi van bijvoorbeeld een cyrus, vincent, musical fidelity of rega set, als ik in die prijsklasse moet zoeken, icm als luidsprekers Quadral, B&W of Tannoy.
Dan heb je dus echt top geluid, denk dat kwa mijn smaak B&O daar in dezefde prijsklasse niet aan zou kunnen tippen.
Maar B&O heeft een degelijk product, met een mooi design, je houdt ervan of niet. Het is dus een persoonlijke keuze, en je moet niet luisteren naar mensen die zeggen het klinkt niet, hetn klinkt goed, veel beter als sony ofzo, maar als je van zwaar geluid houdt, of graag een slinger aan de volumeknop geeft kun je toch beter iets anders kopen.
Zal even in mijn B&O boek kijken over welk type je het precies hebt, ken ze namenlijk vrijwel allemaal

alleen de namen niet.
Dat ding ken ik dus net niet

maar je kunt er goed op rekenen, dat er een echt degelijk geluid uit komt, waar wil je het voor gebruiken? is het zo dat je door B&O aangetrokken wordt, en toch graag iets van B&O wilt hebben of kun je deze echt gebruiken? Verder komt er als je B&O kent, waarschijnlijk gewoon een uitstekend geluid uit, beter als je normale stereo thuis, je hebt dus wel mono geluid dat maakt het wat minder. Ik zou zeggen als je het geld eraan wilt geven gewoon kopen.
Ik ben kwa hifi geen B&O aanhanger, klinkt goed, en ziet er goed uit, maar vindt het te duur. En voor het zelfde geld, zou ik bovengenoemde set kopen (da's gewoon vaste set zeg maar.) Ga gewoon eens luisteren, ik heb Btw wel de beolab 2000 gehoord, dat is gewoon een keuken setje, en daar komt ook goed geluid uit.
De prijs is hoog, dus ga luisteren, en als de klank je bevalt koop je hem, de kwaliteit van het prduct is 100% degelijk. (bij B&O testlab, vriezen ze heb namelijk 6x in koken ze hem 25x en walsen ze hem, en hij moet ruistloos verder blijven spelen

)