De tekst legt het al uit.
Je koopt nu een laptop van webwinkel en tijdens de installatie kies je voor Windows 11. Aangezien je tegenwoordig de optie krijgt Windows 10 gebruiken of Windows 11.
Zelfde dag terug gestuurd omdat de product niet bevalt na verwachtingen. Retour afhandeling duurde ook erg lang. Moest na aantal dagen elke dag bellen. Uiteindelijk krijg je de melding vanuit webwinkel
https://www.windowscentra...windows-11-preview-acting
Uiteindelijk krijg je te horen dat zij er niks meer mee doen en product terug sturen.
Nu mijn mening hier over. WTF is er aan de hand met webwinkel en behandelen ze de klanten als .....
Meer dan 15 jaar vaste klant bijna elkaar jaar een nieuwe pc gekocht bij hun. Maar nu zijn ze wel een klant kwijt.
Je koopt nu een laptop van webwinkel en tijdens de installatie kies je voor Windows 11. Aangezien je tegenwoordig de optie krijgt Windows 10 gebruiken of Windows 11.
Zelfde dag terug gestuurd omdat de product niet bevalt na verwachtingen. Retour afhandeling duurde ook erg lang. Moest na aantal dagen elke dag bellen. Uiteindelijk krijg je de melding vanuit webwinkel
Veel bellen en uitleg geven hoe zij dit zelf ook terug kunnen draaien. Ik moest hun nog een instructie sturen hoe zij windows 11 ongedaan kan maken. zelfs met de linkGeachte heer/mevrouw,
Naar aanleiding van uw retourzending mail ik u.
Helaas heeft onze technische dienst geconstateerd dat er Windows 11 is geïnstalleerd op de desbetreffende notebook. Dit valt helaas niet door onze technische dienst terug te zetten naar Windows 10. Aangezien de notebook onherstelbaar is veranderd kunnen wij helaas niet het volledige bedrag terugstorten.
Mijn collega's hebben het probleem nagekeken en bepaald dat er een 30% waarde vermindering op het aankoopbedrag zal plaats vinden voor de desbetreffende software schade aan de notebook. 30% betreft €539,70 van het aankoopbedrag. €1799 - €539,70 = €1259,30 wat wij zullen crediteren voor deze retourzending.
Graag vernemen wij of u akkoord gaat met de waarde vermindering. Mocht u hier niet mee akkoord gaan dan zullen wij de notebook retoursturen naar het factuur adres van het desbetreffende account, mits anders aangegeven.
In afwachting van uw reactie.
https://www.windowscentra...windows-11-preview-acting
Uiteindelijk krijg je te horen dat zij er niks meer mee doen en product terug sturen.
Nu mijn mening hier over. WTF is er aan de hand met webwinkel en behandelen ze de klanten als .....
Meer dan 15 jaar vaste klant bijna elkaar jaar een nieuwe pc gekocht bij hun. Maar nu zijn ze wel een klant kwijt.
[ Voor 0% gewijzigd door Yorinn op 20-10-2021 15:41 ]