[Ervaringen gevraagd] LSC Multicolor Smart Lights kerst

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• njitter
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Nu het bijna kerst is zit ik te denken om mn kerstboom te pimpen met multicolor leds. De bekendste is Twinkly maar daar betaal je ook gelijk de hoofdprijs :P

Nu zie ik bij de Action ook LSC Multicolor Ledlights liggen. 200 leds, snoer van 20m en meerdere 3D effecten zoals "Gliding Light, Wave, Rainbow' voor 29,95.

Iemand al ervaring met deze verlichting?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jeroentb
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 10-01 07:59
Heb zo’n LSC retro lamp in de sk maar na een tijdje gaat het kreng steeds knipperen omdat het vind dat het weer gekoppeld moet worden, het is mijn eerste LSC lamp maar waarschijnlijk ook mijn laatste, ik ben benieuwd of anderen dit probleem herkennen anders heb ik gewoon pech met de eerste koop namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeP1
  • Registratie: Oktober 2021
  • Laatst online: 25-10-2021
Zelf heb ik 2 lampen van lsc (led smart candle light) op mijn kamer, het enige probleem dat Ik heb ervaren is dat het erg moeilijk is om 2 lampen te bedienen met 1 afstandsbediening. Het koppelen gaat moeilijk en eenmaal gekoppeld wil 1 van de 2 na verloop van tijd plots beginnen te knipperen dat hij opnieuw gekoppeld moet worden.
Echter werken de lampen perfect op het moment dat ze gekoppeld zijn of je ze alleen via de app wil bedienen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrymossel
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 10:51
Ook geen ervaring met de kerstverlichting, maar volgens mij is LSC doorgaans Tuya spul. Hier werken twee van die Action lampen prima. Voor kerstverlichting zou ik het zeker aandurven...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBlackestCrow
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 16-05 12:19
Ik heb zeven LSC lampen en een smart plug en ik heb er eigenlijk nooit problemen mee.

Alleen heeft mijn wifi netwerk heel soms kuren dus ik ga een manier zoeken om ze offline te gebruiken. Ik heb er al eens naar gezocht en Tuya kan volgens mij offline gebruikt worden.

Ik ben verder geen expert op smart home gebied.

https://www.discogs.com/user/TheBlackestCrow/collection

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• njitter
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Ik heb ze gewoon gekocht. Simpel te connecten en diverse leuke patronen in de App. Heb het snoer nu nog niet uitgerold dus weet niet hoe het er in het echt uit ziet qua 3D effect in de kerstboom.

Is nu overigens in de aanbieding met 5 euro korting: https://www.action.com/nl...ticolor-kerstverlichting/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuBBaSS
  • Registratie: April 2002
  • Nu online

SuBBaSS

-has Ryzen

Edit: sorry, deze post gaat over een standaard ledstrip.

Heb ik twee jaar geleden ook gedaan met zo'n strip, de kerstboom pimpen.
"Gewoon" om de stam gewikkeld en een custom kerst-schemaatje gemaakt.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/osul9zG7sn2DUslkcfExmh28e68=/234x176/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Bs83GVyaRoNFC6BgJ3obuSZO.jpg?f=fotoalbum_medium

Werkte best leuk. Nadeel was vooral dat de strip 'wit' was (makkelijk op te lossen door dat papier van de plaklaag te halen, iets wat ik niet wilde).
Wordt niet te gek warm, ook niet bij 24 uur aan staan. Is natuurlijk wel afhankelijk van de instelling. Die ga je bij "wit" niet op 100% gebruiken tenzij je in een gallerie woont ofzo. Daar komt een bak licht vanaf!

Heb meerdere van die lampen hier en ben er aardig tevreden over.
Ook wel eens gehad dat een ervan verbinding verloor. Weer even koppelen en opgelost.
Vervelender is dat 2 van de "candle rgb" modellen hier na een aantal maanden een ontzettend irritante hoge pieptoon laten horen.
Het lijkt me specifiek voor deze modellen. Heb er met anderen nooit last van gehad.
Pagina: 1