Om enkele problemen die we hebben met externe applicaties op te lossen werd ons aanbevolen om enkele roommailboxen reeds te verhuizen naar Exchange Online terwijl al de rest van onze mailboxen nog lokaal zit op Exchange 2016. Na de verhuis kan ik zonder probleem opnieuw de kalenders openen in mijn Outlook en zie ik of de ruimte wel of niet bezet is. Maar als ik dan een nieuwe meeting invite opstel en ik open in de scheduling assistant deze meeting room dan staat die rij gewoon gearceerd met de melding dat er geen free/busy informatie kon opgehaald worden.
Scheduling Assistant:
:fill(white):strip_exif()/f/image/wYCAOchq9ZjrAUMU1rE8l3Ui.png?f=user_large)
Zelfde room, kalender view
:fill(white):strip_exif()/f/image/Et6w3sYlarEHIT1yw17gqSF5.png?f=user_large)
Ik heb de rechten nagekeken en via een security groep heb ik, en alle mailgebruikers, reviewer toegang tot deze kalender, anders zou ik ook niet in de kalenderview kunnen zien of de ruimte beschikbaar was. Ik heb deze ook al eens uit mijn cache gehaald, geprobeerd met een nieuw Outlook profiel en ook met de on-prem OWA krijg ik hetzelfde resultaat als ik daar de scheduling assistent open doe.
En alle zoekacties op het internet gaan er van uit dat je helemaal geen toegang zou hebben in een hybride omgeving, maar omdat ik de kalender wel kan zien lijkt dat dus niet het probleem te zijn. Iemand dit al tegengekomen?
Scheduling Assistant:
:fill(white):strip_exif()/f/image/wYCAOchq9ZjrAUMU1rE8l3Ui.png?f=user_large)
Zelfde room, kalender view
:fill(white):strip_exif()/f/image/Et6w3sYlarEHIT1yw17gqSF5.png?f=user_large)
Ik heb de rechten nagekeken en via een security groep heb ik, en alle mailgebruikers, reviewer toegang tot deze kalender, anders zou ik ook niet in de kalenderview kunnen zien of de ruimte beschikbaar was. Ik heb deze ook al eens uit mijn cache gehaald, geprobeerd met een nieuw Outlook profiel en ook met de on-prem OWA krijg ik hetzelfde resultaat als ik daar de scheduling assistent open doe.
En alle zoekacties op het internet gaan er van uit dat je helemaal geen toegang zou hebben in een hybride omgeving, maar omdat ik de kalender wel kan zien lijkt dat dus niet het probleem te zijn. Iemand dit al tegengekomen?
No keyboard detected. Press F1 to continue.