Samsung PM9A1-ssd - 980 PRO voor een prikkie

Pagina: 1
Acties:
  • 523 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Topicstarter
reviews: Samsung PM9A1-ssd - 980 PRO voor een prikkie

Ik vind het vreemd dat 'geen fabrieksgarantie' als nadeel bestempeld is. Sowieso heb je als consument niet iets als 'fabrieksgarantie', die heeft de winkel. Daarnaast heeft de fabrikant niet de plicht om direct met de consument te schakelen over de garantie op haar producten. De winkel heeft een overeenkomst met de consument, die kan ook besluiten om een ander merk en type product te leveren als vervangend product bijvoorbeeld.

Dat de fabrikant uit coulance geen garantie afhandeling zelf doet op dit "OEM" product is dan misschien wel opmerkelijk, maar - zeker voor Nederlandse begrippen - is het zeker geen nadeel, als consument zou je in principe sowieso al contact op moeten nemen met de winkel.

Ook in de reacties wordt dan gewezen op "maar de winkel kan failliet gaan", true, dat kan. Dat kan de fabrikant ook. Mocht een partij de winkel overnemen, kan die ook ervoor kiezen om garantie af te handelen voor de overeenkomsten van de failliete winkel, dus not all hope is lost, zal ik maar zeggen. Niemand kan daarnaast in de toekomst kijken, dus dat is naar mijn idee ook een beetje een non-excuus.

Ik ben in elk geval benieuwd waarom @Tomas Hochstenbach ervoor gekozen heeft het als nadeel te benoemen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tomas Hochstenbach
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 23:51

Tomas Hochstenbach

Redacteur componenten
Ik was net een reactie aan het tikken op je comment waarin ik e.e.a. toelicht: Tomas Hochstenbach in 'reviews: Samsung PM9A1-ssd - 980 PRO voor een prikkie'

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Topicstarter
Dank voor de reactie! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PCJR
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 16-08 18:00
Wie heeft ervaring met fw updaten voor de PM9A1?

Zo ja, welke fw en hoe gaat het met de snelheden?

https://www.reddit.com/r/...b0000b07_firmware_update/

https://www.hardwareluxx....fix.1282433/page-22#posts

Ik las hier e.a.a. maar gewoon plain Nederlands gaat toch fijner :+

|| Solar 7.4kwp oostwest + 850wp zuid + Deye 12K-SG04LP3-EU + 50kWh LiFePo4 || EHVX08S23EJ9W + ERGA06EAV3H ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orion84
  • Laatst online: 18-08 17:19

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

PCJR schreef op woensdag 8 februari 2023 @ 17:23:
Wie heeft ervaring met fw updaten voor de PM9A1?
Geen idee, maar je bent in elk geval op het verkeerde deel van het forum uitgekomen. Dit anderhalf jaar oude topic is bedoeld als feedback naar de redactie, niet voor technische discussie over firmware updates.

Neem even een kijkje in Opslag en back-up :)

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

Dit topic is gesloten.