.
[ Voor 99% gewijzigd door ikswarom op 14-07-2023 15:55 ]
[ Voor 99% gewijzigd door ikswarom op 14-07-2023 15:55 ]
Ik vind de koe een moedig dier, want ze durft te vrijen met een stier
Zo'n zwelband is in feite een schuimrubber stripje die je tussen de naden kan doen? Deze zit er namelijk al (zie foto). Tenzij je iets anders bedoelt. Daarom wilde ik het iets anders aanpakken door kit of pur te gebruiken. Ik weet niet of dat echt zal werken.Arator schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 21:04:
Een ventilator lijkt me niet echt te werken, zeker als er meerdere personen staan te roken onder de overkapping. Dan ga je eerder de rook nog wat meer rondwaaien.
Ik zou eerder denken aan een stevige afzuiging naar buiten, eventueel met een schouwtje. Dan zal de overkapping niet vol rook blijven staan. Maar die voeg tussen de gevelsteen en het hout zou ik toch ook dichtmaken. Misschien met een zwelband?
Wise enough to play the fool
Nog een strook zwelband er tussen, juiste dikte.ikswarom schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 21:17:
[...]
Zo'n zwelband is in feite een schuimrubber stripje die je tussen de naden kan doen? Deze zit er namelijk al (zie foto). Tenzij je iets anders bedoelt. Daarom wilde ik het iets anders aanpakken door kit of pur te gebruiken. Ik weet niet of dat echt zal werken.
Een afzuiging lijkt mij ook wel verstandig, alleen hebben we een schuinlopend polycarbonaat dak. Ik zou niet echt weten wat voor ventilatie daar het beste bij zou passen.
8*400 ZO + 7*400 NW = 6kWp | 40° | Flevoland
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq