Offerte achterdeuren 'normale' prijs ?

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vincent_1971
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 22:52
Wil 3 houten achterdeuren ( keuken, bijkeuken en nog een bij mijn balkon ) vervangen. Liefste met hr++ glas erin.
Schrok van de offerte €4356,- inclusief montage. Zijn wel op maat gemaakt, woon in een huis uit 1924 met 'bijzondere' maten zeg maar.
Mijn vraag zijn dit normale prijzen?

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corporalnl
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 21:09
Ligt eraan wat de maten zijn, hoe bijzonder de deuren zijn.

Daarnaast is het handwerk + is hout duur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gramser
  • Registratie: Juli 2020
  • Laatst online: 16:14
Klinkt mij niet heel vreemd in de oren. Wij hebben een voordeur met kozijn nieuw laten maken, met een ronde bovenkant. Dat was ook al zoiets.

En dat was dan nog voordat iedereen wilde gaan verbouwen…

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 107mb
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 04-05 22:55
ik was 2850 euro kwijt voor twee ongeisoleerde houten garagedeuren, zonder glas, incl. kozijn en montage, 1 jaar geleden.

Je hebt een prima offerte denk ik, maar het is wel veel geld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MBvB
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 22-04 19:22
Ik had afgelopen jaar de achterdeur in bestaand kozijn, bijfrezen driepunts beveiliging voor ca 1300. Wel in eenvoudige uitvoering dubbelglas

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Supermario16
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 03-05 07:56
Is het niet verstandig meerdere offertes op te vragen zodat je zelf kunt vergelijken of het concurrerende prijzen zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sypie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Houten deuren + kozijnen, 3 stuks voor maar €4356 inclusief montage? Voor een voordeur (uiteraard zijn die vaak een stuk design etc) ben je al snel €1000 kwijt, dan moet die nog gemonteerd afgelakt worden. Bij jou zijn het "standaard" buitendeuren gok ik even. Dat het afwijkende maten zijn én dat ze op maat gemaakt worden is alleen maar prijsverhogend. Daarbij komt nog dat je per deur snel een halve dag bezig bent met montage, afhankelijk van de situatie die bouwkundig aangetroffen wordt.

De prijs die je nu gekregen hebt is zeker reëel, enige wat wel handig is (ook voor jezelf) is of dit inclusief glas is. Niet dat glas je de kop kost maar het is handig dat jij verder niks anders hoeft te doen dan je wensen aan te geven, je handtekening te zetten en te betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Douweegbertje
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 01:27

Douweegbertje

Wat kinderachtig.. godverdomme

Ik vind het eigenlijk nog zelfs erg goedkoop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• caspervc
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 21:31
Heel normaal hoor.

Onze voordeur vervangen (hardhout, in bestaande kozijn op maat maken, 3punts sluiting) zat een paar jaar geleden al op 2000… Dubbele openslaande tuindeuren vervangen inclusief nieuw kozijn was 2700 euro…

MY24 Volvo XC40 Recharge SMER Fjord Blue

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leecher
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 05-05 15:46
Een deurtje kost al gauw €1000, zeker als het maatwerk is. ~€500 voor het afhangen per deur is momenteel ook geen exorbitant bedrag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Redelijk normale prijs (heb zelf hier nu een offerte liggen voor vier sets openslaande deuren van 2.20 bij 2.20, ook een voordeur met groot zijlicht en diverse ramen en dat komt aardig overeen met jouw offerte)

Wel zou ik als ik nu deuren ging vervangen net even iets meer betalen voor triple glas. Mocht je ooit overgaan op een warmtepomp dan wordt je daar blij van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Floor-is
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 01-05 09:30

Floor-is

5.2

sypie schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 17:24:
Houten deuren + kozijnen, 3 stuks voor maar €4356 inclusief montage? Voor een voordeur (uiteraard zijn die vaak een stuk design etc) ben je al snel €1000 kwijt, dan moet die nog gemonteerd afgelakt worden. Bij jou zijn het "standaard" buitendeuren gok ik even. Dat het afwijkende maten zijn én dat ze op maat gemaakt worden is alleen maar prijsverhogend. Daarbij komt nog dat je per deur snel een halve dag bezig bent met montage, afhankelijk van de situatie die bouwkundig aangetroffen wordt.

De prijs die je nu gekregen hebt is zeker reëel, enige wat wel handig is (ook voor jezelf) is of dit inclusief glas is. Niet dat glas je de kop kost maar het is handig dat jij verder niks anders hoeft te doen dan je wensen aan te geven, je handtekening te zetten en te betalen.
Nou glas durft men ook prijzen voor te vragen tegenwoordig hoor!
7 ramen vervangen, kleinste 70x25cm, grootste 35x95 kreeg ik een offerte van €1900 voor.

Gezien maatwerk en buitendeuren plus afhangen lijkt me dit geld niet gek. Het is veel geld, maar in de huidige markt..

Bericht hierboven

Pagina: 1