Verwijderd

Topicstarter
Sow.... hoor net dat mijn 6210 pas over dik 2 maanden retour komt...!!! Alleen omdat dat ding af en toe uitvalt |:( slaat toch nergens op, zulke lange wachttijden!?

Is dat normaal voor nokia?

• Balboa
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 14-03 15:54
Tja....had hetzelfde......en zeker ook geen vervangende telefoon?

Nokia Rulezzzz:?

Handtekening

• Guider
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12-03 15:36
Dat je geen vervangend toestel krijgt ligt niet aan Nokia hoor dat ligt aan de winkel waar je hem hebt gekocht aan de provider of aan je verzekering.

MIKE

Verwijderd

jah idd.. ik had wel een vervangende, nie zo'n beste maar hij werkte en daat gaat et om he dusss.... heb m'n tel. toruwens nooit meer teug gekregen.. ze waren em bij NOKIA kwijt geraakt.. dus heb ik gratis een 3310 gekregen (had eerst een 3210)

Verwijderd

Topicstarter
ik heb wel een 5110 als leentoestel gekregen.... maar dan nog.... ik betaal fl. 999,- voor die 6210, nou schepen ze me af met een goeiekope 5110.

Moet de winkel die garantie niet afhandelen ipv nokia? Ik wil gvd weer kunnen voelen dat ik gebeld wordt (5110 is uiteraard niet voorzien van trilfunctie) en ik vergeet mijn afspraken (agenda ontbreekt ook al op de 5110), en mijn geheugen zit vol (juist, een miezerige 100 naampjes op de simkaart ipv telefoongeheugen). Daarnaast begint meneer 5110 vrolijk te janken als ie een paar berichtjes krijgt (geheugen vol). Ik wordt er ziek van!

• swollywood
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 07-01-2022
Is volgens mij wel de standaard tijd bij nokia.
de 6210 van mijn vriendin had een barst in het display.

zeggen ze bij nokia: je zult hem wel hebben laten vallen,dus het valt niet onder de garantie :(

konden we hem ook opsturen en dan zou het 8 weken duren en kosten van 200 piek.

En bij Club Nokia Servicepoint in Deventer hadden ze hem in een half uurtje klaar voor 175 piek :P

moesten wel even de gegevens van Club Nokia meenemen

Verwijderd

Als ie nog verzekerd is is kun je hem bij de nokiastore in rotterdam brengen (bij de lijnbaan).Als je hem voor 12 uur brengt krijg je m om 5 uur sávonds weer terug :)

• VDL
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22-12-2021

VDL

Ben daar of ben vierkant

Standaardtijd voor reparatie is niet vast te stellen. Bij drukte kan het inderdaad oplopen tot 2 maanden, maar het streven is 2 weken. Barst is de display valt natuurlijk niet onder de garantie.
Het beste kun je inderdaad naar een van de Nokia-service punten gaan. Neem dan je papieren van je telefoon mee. Dus aankoopbon en eventueel clubnokia papieren. Anders kunnen ze je daar ook wel lid maken.

Servicepunten weten hoe lang het duurt om je defect te repareren. Kan inderdaad in een uur (software), een dag voor vervanging van hardware en langer voor andere problemen, maar deze tijden zijn dus afhankelijk van de drukte.

Garantie gaat ALTIJD via de fabrikant. De provider cq. winkel kan als extra service een leentoestel meegeven en alles opsturen, maar niet alle winkels doen dat.

Verder kun je via een verzekering je zelf verzekeren van een soort gelijk toestel tijdens de reparatie. Verschilt ook per verzekering.

Garantie claimen moet ook altijd via de winkel waar je hem hebt gekost of via een soortgelijk filiaal.

BVD MVG VDL

• Whuzz
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10:42

Whuzz

Dodgeball!

Zal wel druk zijn bij de reparatieafdeling dan.
Is ook niet zo gek. In mijn vriendengroep (en die kan nooit groot zijn toch? :P ) ken ik alleen al 8 man die een kapotte Nokia hebben. Die dingen houden het zelfden langer dan een half jaar uit naar mijn mening.
Afgezien daarvan zijn het mooie dingen hoor, maar mij een beetje te kwetsbaar.

Dodge, Duck, Dip, Dive and... Dodge!

• koornee
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-03 16:30

koornee

3!

volgende keer toch maar het pluspakketje nemen, dan.

ik heb een abbo van kpn-flexibel icm en 8210 en het pluspakket en verzekering.

dat ding is nu al 7 keer vervangen (iedere keer dat pokke scherm wat uitvalt). mar ik kreeg dus mooi gelijk een nieuwe, eerst kijkt de monteur ff ernaar, dan ziet hij dat het teveel werk is. en zegt vervolgens: hier hebbie een nieuwe, je hebt toch het pluspakket. :)

nu heb ik dus gewoon om de tweee maanden een nieuwe (en ksasvrije) 8210 voor nix. ja alleen abbo kosten enzo. (26,95 per maand).

pluspakketje doen dan maar? :)

Beauty is everywhere | Hold on, it's manual focus,... www.cornedeweert.nl

Verwijderd

Nooit problemen met nokia.. 1 keer een klein probleem.. liet me pasje zien.. en kreeg vrijwel direct een nieuwe gsm mee... ( pasje was op de zaak gezet )

Club nokia pas... bij de nokia store in amsterdam

Verwijderd

siemens heeft hetzelfde probleem duurt gewoon heel lang omdat alle siemens telefoons van europa naar 1 centrum in NL gaan. Maar gelukkig nog nooit gehad :+

Verwijderd

Ik heb net m'n Nokia 6210 opgehaald van de reparatie, volgens mij hebben er niks aangedaan want het probleem is gebleven ( dat bibberachtig geluid in de luidspreker, dat hoor je ook als je met je gsm te dicht bij een box staat)
vrij irritant, maar ja, ik hoop dat die 8210 die ik van de week krijg beter is. Maar ik heb toch fl.750,- voor die 6210 moeten dokken wel zonde, eigenlijk |:(
Pagina: 1