Geluid Sonos Beam

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bert54pro
  • Registratie: Maart 2021
  • Laatst online: 27-06 12:53
Beste

Sins kort de sonos beam ( 440-03-7500 ) weer aangesloten, had daar wat problemen mee en heb een usb kabel gebruikt vanaf de wi-fi naar de sonos.

Nu het weer werkt, mag die usb er dan weer uit.

Een kleine ergenis,,als ik de andere dag de tv aanzet moet steeds weer met de ab van de tv het geluidsniveau
opkrikken, na een aanvaardbaar niveau stop ik met de volume knop van de tv en kan dan weer e.e.a.Bijregelen met de ab van Ziggo.

Iemand een idee waarom bij opnieuw inschakelen er niet automatisch geluid geproduceerd wordt.

gr. bert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroen...
  • Registratie: Juli 2019
  • Laatst online: 14:17
Ik weet niet meer exact waar de instelling zit, maar je kunt bij ziggo instellen dat je afstandsbediening direct het volume van je Sonos Beam bestuurt. Enige nadeel is dat je niet meer op je tv ziet hoe hard het geluid staat, maar verder werkt dat hier prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ora et Labora
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 14:44
bert54pro schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 14:52:
Beste

Sins kort de sonos beam ( 440-03-7500 ) weer aangesloten, had daar wat problemen mee en heb een usb kabel gebruikt vanaf de wi-fi naar de sonos.

Nu het weer werkt, mag die usb er dan weer uit.

Een kleine ergenis,,als ik de andere dag de tv aanzet moet steeds weer met de ab van de tv het geluidsniveau
opkrikken, na een aanvaardbaar niveau stop ik met de volume knop van de tv en kan dan weer e.e.a.Bijregelen met de ab van Ziggo.

Iemand een idee waarom bij opnieuw inschakelen er niet automatisch geluid geproduceerd wordt.

gr. bert
Wat bedoel je met USB-kabel naar WIFI?
Afstandsbediening kun je koppelen zoals @jeroen... ook al zegt.
https://www.google.com/se...&sourceid=chrome&ie=UTF-8

Who's general failure, and why is he reading my disk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bert54pro
Sorry verkeerd geformuleerd, het lukte niet om de sonos beam te laten werken, totdat ik ergens las dat dit beter ging vanuit mijn xs4all fritzbox naar de beam.

bedankt voor de reactie Ora
ook jeroen bedankt,ik vraag dit na bij ziggo

gr. bert

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ora et Labora
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 14:44
bert54pro schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 15:46:
Sorry verkeerd geformuleerd, het lukte niet om de sonos beam te laten werken, totdat ik ergens las dat dit beter ging vanuit mijn xs4all fritzbox naar de beam.

bedankt voor de reactie Ora
ook jeroen bedankt,ik vraag dit na bij ziggo

gr. bert
Dan moet je via de Sonos-app de Beam op WIFI instellen, als je dat gedaan hebt kan de kabel er weer uit.
Je hoeft het niet bij Ziggo na te vragen, kan gewoon via de link die ik stuurde. :)

Who's general failure, and why is he reading my disk?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bert54pro
He' Ora et Labora geweldig om dit antwoord te lezen ga ik regelen super.

Wat kan moeilijk soms zo simpel zijn,,.
Pagina: 1