Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AnneU
  • Registratie: Mei 2020
  • Laatst online: 21-10-2021
er zijn steeds meer hybride vergaderingen: een deel van deelnemers zit thuis en neemt online deel, anderen zijn in de vergaderzaal aanwezig op de locatie/kantoor. In outlook kun je nu een overleg met standaard knoppen accepteren, weigeren of op voorlopig zetten.

Is er een mogelijkheid om knoppen te maken om een vergadering te accepteren als:
- accepteren, op locatie aanwezig
- accepteren, online deelnemen

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aragnut
  • Registratie: Oktober 2009
  • Nu online
Ik denk dat je dan moet accepteren/onder voorbehoud moet doen en dan in de reply de vraag erbij zetten. Overigens is Outlook met teams gekoppeld en bij gekoppelde teams meeting staat er dan vaak bij dat het online is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brahiewahiewa
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 30-09-2022

Brahiewahiewa

boelkloedig

AnneU schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 12:55:
...
Is er een mogelijkheid om knoppen te maken om een vergadering te accepteren als:
- accepteren, op locatie aanwezig
- accepteren, online deelnemen
Ja hoor, dat kan. Gewoon een programmeur inhuren; die kan dat voor je maken

QnJhaGlld2FoaWV3YQ==

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 00:24

TheVMaster

Moderator WOS
Outlook hoort niet in WOS, maar in CSA. Ik verplaats het topic even.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Brahiewahiewa schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 13:09:
[...]

Ja hoor, dat kan. Gewoon een programmeur inhuren; die kan dat voor je maken
Zoiets is inderdaad waarschijnlijk wel te bouwen ja. Als de code er 80% is en er wordt getwijfeld over een aspect van de code kunnen we vast meedenken. Maar stap 1 is dan leren van VBA of liever JavaScript / C# (klik), of inderdaad iemand inhuren. (Of zoeken naar een aan te schaffen plugin, ik ken er geen)

En dan nog werkt het niet buiten de bedrijfsmuren, als ik een uitnodiging krijg ga ik geen plugin of scripts van een ander accepteren in m'n mailbox. :P

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)