Vraag

• bert54pro
  • Registratie: Maart 2021
  • Laatst online: 16:41
Beste

Gebruik momenteel nog een huistelefoon kpn aansluiting deze staat zoals bekend contineu op de lader.
Deze gaat binnenkort niet meer gebruikt worden.

Kan ik een samsung mobile telefoon ook contineu op de draadloze lader laten staan in een soort van standby stand, op dezelfde manier als de huistelefoon, en wanneer ik gebeld wordt opnemen en na einde gesprek deze weer terugplaatsen.

Is dit mogelijk of bestaat er een kleine kans op overbelading door contineu opladen.
gr.bert

[ Voor 83% gewijzigd door PaT op 19-10-2021 15:16 ]

Alle reacties

• DarkSide
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21:01

DarkSide

theres no place like ::1

Denk even een editje doen ;-)
fixed ;)

[ Voor 28% gewijzigd door PaT op 19-10-2021 15:16 ]

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

• bert54pro
Ik heb je vraag op de plek gezet waar hij hoort

[ Voor 88% gewijzigd door PaT op 19-10-2021 15:18 ]

• corporalnl
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 19:46
Kan je niet beter een dect telefoon met simkaart doen?

• PaT
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Het is niet verstandig om een mobiele telefoon continu op een oplader te hebben, of dit nu bedraad of draadloos is.

Wanneer de angst er is dat men vergeet het toestel op te laden zou je er voor kunnen kiezen om een dagelijks alarm in te stellen op de mobiele telefoon en dan een beperkte tijd op te laden.

Groot genoeg voor 2 hoofdletters

• DarkSide
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21:01

DarkSide

theres no place like ::1

Zou hem idd niet voor altijd aan de lader hangen.

is dit een extra telefoon? Naast je huidige mobiele telefoon?
Of heb je nog geen mobiele telefoon?

Zou de telefoon gewoon de hele dag van de lader laten. En gewoon gebruiken.
En dan bij naar bed gaan op de lader (al dan niet wireless) zetten.

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

• bert54pro
Dark Side
Momenteel gebruik ik een apple iphone se 4-5 jaar oud?.( nieuw gekocht) Met sim kaart.8 euro per maand.
Bij een refurbished apple wordt aangegeven van welk jaar deze is en daarbij de tijd die apple mij geeft voor de update's of ik moet mij vergissen, en dat dit een garantie-termijn is.Dus ik twijfel of ik bij apple moet blijven.

Apple geeft weer dat zij de beste bescherming geven, ook bij mobile telefoons, zowel als bij een laptop en mobile telefoon.Even tussendoor heb ik toch maar een eset bescherming erbij ( al jaren) voor op de mac-book dan.

Simpel weet ik dus niet hoe lang mijn se nog meegaat in de zin van ondersteuning/ updates, totaal geen verstand van.
Daarbij is het maar een klein toestel / beeldscherm.

Verder Dark Side gebruik ik de mobile telefoon enkel omdat ik niet zonder kan vanwege internet bankieren en enkel appen,,kan allemaal ook met daarbij mijn mac-book ,maar waar ik ook kom overal vragen ze om een mobiel nr.Aangezien ik 65 jaar ben begrijp ik ook wel dat ik mee moet in de snelheid van communiceren.

Ik heb ook nog een vaste telefoonaansluiting bij en via xs4all en die ga ik waarschijnlijk opzeggen.Iedereen die mij belt doet dit via de huidige standaard dus die mag waarschijnlijk binnenkort weg.Ook mijn internet gaat via xs4all.

Pat, dank je voor jou antwoord,ik kom de door jou gedeelde mening ook via google tegen met het zelfde advies.

Corporalnl, dect, dat moet ik even uitzoeken,ken ik niet? maar ga er achteraan.

gr. en bedankt
bert
Pagina: 1