Nieuwe kit aansluiten op bestaande kit

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• socommeister
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 20-07 17:46
Hi,

8 maanden geleden is mijn buitenschilderwerk geschilderd. De schilders constateerden dat de liggende latten die gekit zijn door de glazenzetter te inwaterend zijn. De schilders hebben daarop een extra laagje kit geplaatst.
Helaas laat deze kit nu op heel veel plekken los (wienersprossen dus heel veel latjes).

Naar mijn mening kan dit alleen maar opgelost worden door het liggende deel uit te snijden. De verticaal staande kitdelen zijn nu ongeveer 7 maanden oud kan het dan volstaan door alleen het liggende deel uit te snijden (dus de nieuwe kitlaag van schilder en de kitlaag van de glazenzetter) en daar een nieuwe kitlaag te plaatsen aansluitend op de verticale delen of moet het aansluitend bestaande kitwerk ook er uit wat wel goed is ?

Beste antwoord (via socommeister op 22-10-2021 09:49)

• Waypoint
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online

Waypoint

Music Addicted

Heb ik ook wel eens gedaan , wat helpt is als je een cm of 4 ook van de verticale delen mee pakt omdat in de hoeken de kit het meeste te lijden heeft.

De glaszetters deden dat hier ook en heb ik zelf ook wel eens gedaan. Kit of kit hecht inderdaad over het algemeen juist niet nee .

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0 Henk 'm!

• Waypoint
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online

Waypoint

Music Addicted

Heb ik ook wel eens gedaan , wat helpt is als je een cm of 4 ook van de verticale delen mee pakt omdat in de hoeken de kit het meeste te lijden heeft.

De glaszetters deden dat hier ook en heb ik zelf ook wel eens gedaan. Kit of kit hecht inderdaad over het algemeen juist niet nee .