Hallo,
Ik heb een CV Ketel van AWB (Thermomaster 3HR) en ik heb de opslagcode F26. Het was permanent en toen deed ik een reset naar de maximaal thermostaat en nu verschijnt hij elke dag weer en een normale reset lost het op.
Ik haalde lucht uit het systeem en zorgde ervoor dat de waterdruk correct was.
Kan het gebeuren dat ik meestal maar één radiator aanzet? zo ja, moet ik dan altijd minstens 2 open hebben en kijken of het gebeurt?
Op internet noemen ze de volgende oplossingen, Ik heb ze nog niet allemaal gedaan.
- Reset handmatig de maximaal thermostaat.
- Vervang de branderautomaat of de pompkabel. -
- Zorg dat er minimaal 2 radiatoren open staan. Controleer of er lucht in zit. -
- Zet de pomp op stand 3.
- Aanvoer NTC herstellen en zo nodig vervangen.
- De weerstand van de instalatie van de bypass is onvoldoende.
Ik hoep dat iemand heeft een idee of een oplossing
Groetjes,
Marc
Ik heb een CV Ketel van AWB (Thermomaster 3HR) en ik heb de opslagcode F26. Het was permanent en toen deed ik een reset naar de maximaal thermostaat en nu verschijnt hij elke dag weer en een normale reset lost het op.
Ik haalde lucht uit het systeem en zorgde ervoor dat de waterdruk correct was.
Kan het gebeuren dat ik meestal maar één radiator aanzet? zo ja, moet ik dan altijd minstens 2 open hebben en kijken of het gebeurt?
Op internet noemen ze de volgende oplossingen, Ik heb ze nog niet allemaal gedaan.
- Reset handmatig de maximaal thermostaat.
- Vervang de branderautomaat of de pompkabel. -
- Zorg dat er minimaal 2 radiatoren open staan. Controleer of er lucht in zit. -
- Zet de pomp op stand 3.
- Aanvoer NTC herstellen en zo nodig vervangen.
- De weerstand van de instalatie van de bypass is onvoldoende.
Ik hoep dat iemand heeft een idee of een oplossing
Groetjes,
Marc