Sinds enige tijd opent Firefox ineens 2x reCAPTCHA tabbladen als ik mijn pc opstart. De browser opent dan uit zichzelf. Het gebeurt ook alleen bij opnieuw opstarten en/of uit/inloggen. Als ik de vensters wegklik en FF afsluit en opnieuw open komt mijn gebruikelijke startpagina weer tevoorschijn.
Ik gebruik Win 10 Pro, FF versie 93.0. FF heeft wel een aantal add-ons maar daar zit niks geks tussen.
-Bitdefender Wallet (hoort bij AV)
-Colorful tabs
-DuckDuckgo privacy essentials
-Ghostery
-uBlock origin
Heb via Ccleaner al een opschoon actie gedaan, heb via FF zelf ook al geschiedenis en temp files/buffers handmatig weggegooid. Heb via ccleaner gekeken naar wat er allemaal automatisch opstart en daar ook niks geks in gezien.
Als ik zoek komt ik niet iets soortgelijks ergens tegen.
Zie screenshot:
Ik gebruik Win 10 Pro, FF versie 93.0. FF heeft wel een aantal add-ons maar daar zit niks geks tussen.
-Bitdefender Wallet (hoort bij AV)
-Colorful tabs
-DuckDuckgo privacy essentials
-Ghostery
-uBlock origin
Heb via Ccleaner al een opschoon actie gedaan, heb via FF zelf ook al geschiedenis en temp files/buffers handmatig weggegooid. Heb via ccleaner gekeken naar wat er allemaal automatisch opstart en daar ook niks geks in gezien.
Als ik zoek komt ik niet iets soortgelijks ergens tegen.
Zie screenshot:
/f/image/ieyqwKDW3Ioso0l0hT1bRsLY.png?f=fotoalbum_large)
[ Voor 8% gewijzigd door Vae Victus op 18-10-2021 19:19 ]
I believe in Christianity as I believe that the sun has risen: not only because I see it, but because by it I see everything else. C.S. Lewis