Weer een GF3 vraagje... maar help?

Pagina: 1
Acties:
  • 189 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Neejoh
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 07-07 15:30
Ik zit nu namelijk al een half uur te zoeken in de search maar kan er niet veel wijzer uit worden :?

Ik ben dus (ook) van plan een GF3 te halen.
Ik zit sterk te denken aan de Asus GF3 of de DeLuxe versie hiervan, maar wat is het verschil tessen de DeLuxe en de gewone????

Wat ik uit de search heb kunnen halen is dat er bij de DeLuxe een brilletje bijzit en tv-in... Of is dit bij beide versies???

Vragen:
1 Wat is het verschil tussen Asus V8200 en Asus V820deLuxe :?

2 Dat brilletje, wat doet het precies en krijg je er echt na een halfuur koppijn van. :?

3 Is de Asus een beetje leuk over te clocke :?

4 Is dat TV-in gewoon een soord tv-kaartje of wat moet ik me er van voorstellen.

Ik wil namelijk wel ff zeker zijn van mijn, toch best wel prijzige aankoop.... Thnx ya'll!!!!

• FMS
  • Niet online

FMS

[1 Wat is het verschil tussen Asus V8200 en Asus V820deLuxe :?

Dlx heeft VIVO en de 3dbrill

2 Dat brilletje, wat doet het precies en krijg je er echt na een halfuur koppijn van. :?

Ik had em, en na een week zat ie weer ergens in doos, het is eve leuk meer niet geld waard.

3 Is de Asus een beetje leuk over te clocke :?

de Geheuegn van die ASUS kaarten kunnen lekker hoog, maar als je wilt gaan OC moet je toch denken en leadtek of elsa

4 Is dat TV-in gewoon een soord tv-kaartje of wat moet ik me er van voorstellen.

nee, je moet die TV in aan een TVconvertor aansluiten, zoals een TV of een VHS. of de asus tv convertor zelf

• Neejoh
Op maandag 20 augustus 2001 17:50 schreef FMS het volgende:
1 [..]
DeLux heeft VIVO en de 3dbrill
VIVO :?

2 [..]
Ik had em, en na een week zat ie weer ergens in doos, het is eve leuk meer niet geld waard.
duiderlijk :P

3 [..]
de Geheugen van die ASUS kaarten kunnen lekker hoog, maar als je wilt gaan OC moet je toch denken en leadtek of elsa
ook duiderlijk :P

4 [..]
nee, je moet die TV in aan een TVconvertor aansluiten, zoals een TV of een VHS. of de asus tv convertor zelf
Maar kan je dan wel gewoon de kabel erin steken en tv kijken?? (op zijn simpels gezegt!!!) Die TVconverter, hoe werkt dit?

• FMS
  • Niet online

FMS

VIVO, is videoIN en videoOUT

nee, je kun niet zomaar een TV kabel in steken, het is een Svideo kabel. en die moet verbonden zijn met een TVbox,

• Neejoh
Op maandag 20 augustus 2001 18:06 schreef FMS het volgende:

nee, je kun niet zomaar een TV kabel in steken, het is een Svideo kabel. en die moet verbonden zijn met een TVbox,
Hmm, das toch jammer... Maar je zou wel voor de DeLuxe gaan? verscheeld geloof ik 70,- ofzo....

• FMS
  • Niet online

FMS

nou, geen van bijde, neem Leadek of Elsa.

maar als je zekers een ASUS wilt, ga dan voor de DLX zou ik zeggen.

• BurningSheep
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 03-05 22:13
Op maandag 20 augustus 2001 18:06 schreef FMS het volgende:

Mijn TV heeft een scart aansluiting, daarmee kan ik divx films zonder problemen op de tv afspelen

Verwijderd

Asus SUX!!!!! :r :r :r :r
het is voor cheaters

neem Elsa *D ofzo

• FMS
  • Niet online

FMS

Op maandag 20 augustus 2001 18:14 schreef BurningSheep het volgende:

[..]

Mijn TV heeft een scart aansluiting, daarmee kan ik divx films zonder problemen op de tv afspelen
das TV out ja, ;)

• BurningSheep
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 03-05 22:13
Op maandag 20 augustus 2001 18:19 schreef FMS het volgende:

[..]

das TV out ja, ;)
Ik was al bang dat ik iets gemist had ;)

• Neejoh
Op maandag 20 augustus 2001 18:17 schreef ugh het volgende:
Asus SUX!!!!! :r :r :r :r
het is voor cheaters

neem Elsa *D ofzo
Ik heb tot nu toe nog totaal geen problemen gehad met Asus... En waarom zou ik dan een elsa moeten nemen?

En verder, ik heb inderdaad wat gelezen van dat cheaten! Wat is er mee gedaan dan dat je kan cheaten met die kaart? Ik bedoel, je kan het vast wel uitzette :P * Neejoh houdt niet van cheate |:(

Verwijderd

neej tuurlijk niet cheatuh man :)

Maar ik vind zelf dat Asus 8200 Deluxe best goed is hoor...
Als je maar de beste denators + via in driverz + amd agp driverz geinstalleerd hebt.

Asus 8200 Deluxe heeft wel veel extra software + TV-out kick ass... >:) (800x600 + divx = zwaar relaxt B-)
Maar TV-In is niet zo goed, maar dat is bij alle videokaarten die TV-In ook hebben.
Je krijgt namelijk maar een kleine beeld te zien... + je moet het achter je video pluggen..

Brilletje heb ik ook een aantal keren gedaan, het is zeer koel :o , vooral met Max Payne + Unreal Tournament <--- dus wel de moeite waard :7

3D Mark score : (niet overgeklokt, denator 12.90 Asus + amd agp driverz)

3D Mark 2000 : 8781
3D Mark 2001 : 5385 :9~

Specs : AMD TB 1,4 ghz | 512 sdram 133 mhz A-Merk | Win 98 |Maxtor 40 gig 7200 rpm |en ofcoz Asus 8200 Deluxe :9

• FMS
  • Niet online

FMS

TV out van leadtek en hercules is 1024.768 ;)

3dmark? zie sig ;)

• Gamer
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 15-08 12:23

Gamer

Electrified

Op maandag 20 augustus 2001 19:58 schreef FMS het volgende:
TV out van leadtek en hercules is 1024.768 ;)

3dmark? zie sig ;)
als je Leadtek GeForce3 HeavilyModden is, moet je wel hogere scores kunnen halen denk ik.
hier haal ik 6693 met een lagere geclockte GF 3, tbird (1.4) en win 2000.
probeer eens op w2k sp2.

Homey Pro | 4600Wp Z - 4800Wp W- 4800Wp O | SH4.0RS | SH5.0RS | SBR192 accu| Zendure 2400AC + 5 AB3000X| Easee Charge Lite | Corsa-e 50kWh | Mercedes EQA 250+ 70kWh

• Neejoh
Op maandag 20 augustus 2001 19:37 schreef TheChosen het volgende:

Als je maar de beste denators + via in driverz + amd agp driverz geinstalleerd hebt.

Asus 8200 Deluxe heeft wel veel extra software + TV-out kick ass... >:) (800x600 + divx = zwaar relaxt B-)
Maar TV-In is niet zo goed, maar dat is bij alle videokaarten die TV-In ook hebben.
Je krijgt namelijk maar een kleine beeld te zien... + je moet het achter je video pluggen..

Brilletje heb ik ook een aantal keren gedaan, het is zeer koel :o , vooral met Max Payne + Unreal Tournament <--- dus wel de moeite waard :7

Specs : AMD TB 1,4 ghz | 512 sdram 133 mhz A-Merk | Win 98 |Maxtor 40 gig 7200 rpm |en ofcoz Asus 8200 Deluxe :9
Kijk, hier heb ik wat aan :P
Tis alleen een probleem dat ik een PIII 700MHz heb |:(
Maar daar hoop ik ook nog verandering in te gaan brenge!!!

Maar jij krijgt dus geen koppijn van dat brilletje?
Hoe werkt dat dan :? Wat is het verschil met het gewone beeld?

• FMS
  • Niet online

FMS

Op maandag 20 augustus 2001 20:15 schreef gamertothemax het volgende:

[..]

als je Leadtek GeForce3 HeavilyModden is, moet je wel hogere scores kunnen halen denk ik.
hier haal ik 6693 met een lagere geclockte GF 3, tbird (1.4) en win 2000.
probeer eens op w2k sp2.
DDR geheugen? en hoeveel is je FSB

• Gamer

Gamer

Electrified

Op maandag 20 augustus 2001 20:21 schreef FMS het volgende:

[..]

DDR geheugen? en hoeveel is je FSB
nope, wel apacer 133 @ 140 cas 222.
fsb is 140 mhz.

compare

Homey Pro | 4600Wp Z - 4800Wp W- 4800Wp O | SH4.0RS | SH5.0RS | SBR192 accu| Zendure 2400AC + 5 AB3000X| Easee Charge Lite | Corsa-e 50kWh | Mercedes EQA 250+ 70kWh

• FMS
  • Niet online

FMS

Op maandag 20 augustus 2001 20:31 schreef gamertothemax het volgende:

[..]

nope, wel apacer 133 @ 140 cas 222.
fsb is 140 mhz.

compare
het heeft dan zeker met de OS te maken?

• Gamer

Gamer

Electrified

denk het wel, haal nu 6814 op 1430 :) :) (meer kan mijn 1.2 axia niet aan)

dus even proberen toch ?

• FMS
  • Niet online

FMS

Op maandag 20 augustus 2001 21:06 schreef gamertothemax het volgende:
denk het wel, haal nu 6814 op 1430 :) :) (meer kan mijn 1.2 axia niet aan)

dus even proberen toch ?
kan me niet voorstelen, dat 30mhz ca 200 puten verschil maakt???

ik heb die OS nu niet, krijg em wel. zal wel leuk worden met die 20.80 drivers

• Gamer

Gamer

Electrified

nja, vind dit ook raar.
maar toch, bewijzen zijn er

sorry aan topicstarter, heeft weinig met zijn vraag te maken.

(we houden hem wel omhoog :) :) )

• Neejoh
Op maandag 20 augustus 2001 21:34 schreef gamertothemax het volgende:
nja, vind dit ook raar.
maar toch, bewijzen zijn er

sorry aan topicstarter, heeft weinig met zijn vraag te maken.

(we houden hem wel omhoog :) :) )
:'( Ik vind het niet eerlijk :( Zo krijg ik mijn antwoorden toch nooit :P :D

• Gamer

Gamer

Electrified

nja, koop je een ELSA, goedkoper dan Asus en ook goede 2D kwaliteit.
en zoals je ziet, goede 3d mark scores (dus ook goed in games)
maar indien je toch bij asus blijft, neem dan maar de Asus 8200 Deluxe, voor die meerprijs hoef je het echt niet te laten.

succes.

• FMS
  • Niet online

FMS

( cough ) Leadtek ( cough )

Verwijderd

Kijk, hier heb ik wat aan :P
Tis alleen een probleem dat ik een PIII 700MHz heb |:(
Maar daar hoop ik ook nog verandering in te gaan brenge!!!

Maar jij krijgt dus geen koppijn van dat brilletje?
Hoe werkt dat dan :? Wat is het verschil met het gewone beeld?
Mjah moet je ook ff een nieuwe mobo + amd tb 1,4 gaan kopuh ;)
Voor maar ongeveer 450 piek heb je al een amd tb 1,4, terwijl ik het voor 650 piek betaald hebt :( vorige maand..
Wat gaat het toch hard :o

Bij dat brilletje, hoef je alleen maar in te pluggen + je asus driver goed zettuh, zodat die op VR-Bril staat. Best sim-pel eigenlijk.

Verschil is dat je meer diepte ziet vergeleken met een gewone monitor. En meer 3D eigenlijk. :7

En btw ik merk er echt nix van, dat je daarvan koppijn van krijgt

• Neejoh
Hmmm, thnx ya'll!
Maar ik begin nu echt een beetje te twijvelen tussen de Elsa en de Asus....... :?

Het liefst voor de Asus maar als jullie een goede reden hebben voor de Elsa, roep maar :P
En die 2d kwali, scheeld dat dan zo veel?

• BenJoep
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 18:54
Op dinsdag 21 augustus 2001 22:36 schreef Neejoh het volgende:
Hmmm, thnx ya'll!
Maar ik begin nu echt een beetje te twijvelen tussen de Elsa en de Asus....... :?

Het liefst voor de Asus maar als jullie een goede reden hebben voor de Elsa, roep maar :P
En die 2d kwali, scheeld dat dan zo veel?
Elsa beter brilletje (moet je er wel bij kopen)
Elsa betere 2d
Elsa beter te klokken
Asus heeft VIVO, Elsa alleen tv-out (beide 800x600)

Verder boeit het niet zoveel.

| I've got permission to color outside the lines |

• Neejoh
hmm, ik weet het niet hoor...... ik heb op de een of andere manier liever een Asus! Maar die 2D, scheeld dat zo veel dan?!?!

• BenJoep
Op dinsdag 21 augustus 2001 23:28 schreef Neejoh het volgende:
hmm, ik weet het niet hoor...... ik heb op de een of andere manier liever een Asus! Maar die 2D, scheeld dat zo veel dan?!?!
Nee zoveel scheeld het niet, maar waarom een Asus. Ik vind dat asus goede dingen maakt, maar die video-kaarten vind ik persoonlijk nou niet echt het je van het. Maar waarom ga je op de asus af, alleen de naam ofzow. Als dat het geval is kan ik je toch vertellen dat Elsa naar mijn mening een betere naam heeft qua vide-kaarten. En je krijgt 6 jaar garantie. Ik had een gare versie van de Elsa gekregen, die heb ik om laten ruilen, ze konden er geen gekke dingen aan vinden maar ik kreeg wel een nieuwe, en die doet het perfect.

trouwens de prijs is ook beter. Voor die paar centen kan je dan weer ram erbij kopen ofzow ;) :P })

• BenJoep
Op maandag 20 augustus 2001 19:37 schreef TheChosen het volgende:

ps ik vind die scores nogal laag. Je zou de 6000 makkelijk moeten halen met een 1,4g en een gf3.

Verwijderd

ik weet ook niet welke ik zou nemen :

Leadek
Elsa
Asus gewoon
Asus de luxe

???
ik oc niet

• FMS
  • Niet online

FMS

Op dinsdag 21 augustus 2001 23:39 schreef Qorne het volgende:

Leadek
Elsa
Asus gewoon
Asus de luxe

???
ik oc niet
Leadtek is voor OC, als nie gaat OC, dan maar een ASUS denk ik, voor minder geld elsa

• BenJoep
Op dinsdag 21 augustus 2001 23:43 schreef FMS het volgende:

[..]

Leadtek is voor OC, als nie gaat OC, dan maar een ASUS denk ik, voor minder geld elsa
Ik vind die elsa redelijk te oc'en, die mem draait op de 550, alleen die core die wil nog niet meewerken, maar dat is een kwestie van een grotere koeler erop pleuren. Dus...

Maar ik denk dat je voor de oc ook wel geluk moet hebben. Elke gf3 is anders, ongeacht het merk. Dus boeieh welke je koopt. Het gaat niet veel uitmaken.

Verwijderd

Op dinsdag 21 augustus 2001 23:43 schreef FMS het volgende:

[..]

het moet wel super kwa beeld kwaliteit zijn he en met NIET ocen bedoel ik niet dingen aan de hard ware veranderen.
extra cooler oke maar niet met dat ding zitten kloten ,
of gaat ocen via een progje bij video kaarten?? of zit ik er nu naast.

• Neejoh
maar ik doe het niet om het geld, dat boeit me niet zoveel... op zo'n prijs maakt die paar tientjes ook niets meer uit. 8-)

Maar wat ik zei, ik wil gewoon zeker zijn van mijn aankoop! Hoelang heb je garantie op Asus?

• Gamer

Gamer

Electrified

ELSA Unveils new build of GLADIAC 920 GeForce 3 Graphics board

Its Sleek. Its Black and its an Over-clockers Dream

THEALE, 21 August 2001- PC Graphics board and networking vendor ELSA has launched a new build of its GLADIAC 920 GeForce 3 board which will delight those extreme gamers with its potential for over-clocking.

"With no additional cooling, we have managed to clock the board up to 250Mhz on the core processor and 560Mhz on the memory, delivering a massive 650 additional points on 3D Mark 2001. No tricks, no fans, no extra heat sinks. This is straight out of the box," said ELSA product manager Adam Foat.

The new build GLADIAC also sports a new sleek black PCB and an improved heat sink but otherwise has the same powerful configuration as the orginal, based on the NVIDIA GeForce 3 graphics processor unit (GPU).

bron
http://www.guru3d.com/

elsa dus..... ;) ;)

• FMS
  • Niet online

FMS

op die leadtek kun je zo, een 60/80mm Delta op doen en je komt boven de 250, ;)

gewoon een fan in de vinnetjes van de heatsink schroven.

Verwijderd

Op dinsdag 21 augustus 2001 23:34 schreef Genotix het volgende:

[..]

ps ik vind die scores nogal laag. Je zou de 6000 makkelijk moeten halen met een 1,4g en een gf3.
Mjah dat wel....
Ik heb denk ik toch iets verkeerds geinstalleerd... :(
Maar jah ik zie het wel ;)

• Neejoh
Hé als ik een Elsa zou nemen, moet ik er een brilletje bij kopen las ik al, en bij de Asus zit hij er al bij. Als ik de bril er dus nog bij zou kopen, kom ik bijna gelijk uit met de Asus :?

Of loop ik nou weer helemaal mis te zoeke.... Zal wel :P

• BenJoep
Op woensdag 22 augustus 2001 18:46 schreef Neejoh het volgende:
Hé als ik een Elsa zou nemen, moet ik er een brilletje bij kopen las ik al, en bij de Asus zit hij er al bij. Als ik de bril er dus nog bij zou kopen, kom ik bijna gelijk uit met de Asus :?

Klopt maar het asus brilletje is zwaar but, en die van Elsa is goei. Maar dat is eigen ervaring. Ik zou zowiezow niet voor een brilletje gaan. Pijn in je kop is dan geen uitzondering, al is het wel de eerste week heel koel. ;) :)

• Neejoh
Op woensdag 22 augustus 2001 19:01 schreef Genotix het volgende:

[..]

Klopt maar het asus brilletje is zwaar but, en die van Elsa is goei. Maar dat is eigen ervaring. Ik zou zowiezow niet voor een brilletje gaan. Pijn in je kop is dan geen uitzondering, al is het wel de eerste week heel koel. ;) :)
Hmm, zit opzich wat in jah dat het de eerste week kewl is... :D

Maar waarom zou dat brilletje van asus minder goed zijn dan

• Silverfox
  • Niet online
Op woensdag 22 augustus 2001 18:46 schreef Neejoh het volgende:

http://www.tweakers.net/pricewatch/13478
http://www.tweakers.net/pricewatch/14501

dat zijn die brilletjes

Verwijderd

Leadek
Elsa
Asus gewoon
Asus de luxe
Euh.......... Gainward Cardexpert Geforce 3 Powerpack!!!

beste 2d van alle geforce kaarten, goed overte klokken, EN *tromgeroffel* VIVO/DVI

even duur als de asus (wat overigens ook een hele goeie is.

lees voor de review anandtech.com

cya

• Neejoh
dan zocht ik dus wel goed :P

Maar dat draadloze brilletje zit dus nog BOVEN de 200 piek, en die van Asus is toch draadloos als ik het goed heb??? Dan komt die van Elsa wel een beetje duur uit :?

• edward2
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 31-01 01:56

edward2

Schieten op de beesten

De nieuwe Elsa, zwarte uitvoering moet beter te overklokken zijn volgens Elsa, hier een hap tekst van nvnewsnet:

New Elsa GeForce3 - 8/21/2001 2:03 pm - By: MikeC - Source:

--------------------------------------------------------------------------------
Elsa has issued a press release today announcing a new build of their popular Gladiac 920 GeForce3. This new build offers higher levels of processor and memory overclockability right out of the box.
ELSA Unveils new build of GLADIAC 920 GeForce 3 Graphics board

Its Sleek. Its Black and its an Over-clockers Dream

THEALE, 21 August 2001- PC Graphics board and networking vendor ELSA has launched a new build of its GLADIAC 920 GeForce 3 board which will delight those extreme gamers with its potential for over-clocking.

"With no additional cooling, we have managed to clock the board up to 250Mhz on the core processor and 560Mhz on the memory, delivering a massive 650 additional points on 3D Mark 2001. No tricks, no fans, no extra heat sinks. This is straight out of the box," said ELSA product manager Adam Foat.

The new build GLADIAC also sports a new sleek black PCB and an improved heat sink but otherwise has the same powerful configuration as the orginal, based on the NVIDIA GeForce 3 graphics processor unit (GPU).

Nou zal dat gedeeltelijk wel weer marketing crap zijn, want bijna al het (2e batch 3,8 ns) geheugen haalt 550, maar ze zeggen er niet bij of het artefactvrij is en verder is 1 kaart nog geen garantie voor de rest.
Als het artefactvrij is dan is het wel bijzonder.

250 core is leuk maar niet bijzonder mits goede koeling ik strand ook op 245 mhz mbv BlueOrb en 520 mem zonder artfts.

Niet op voorraad.

• Neejoh
Maar ik was persoonlijk niet van plan erg over te clocke..
Ik bedoel, het is een GF3!! Kan ik het eerste tijdje nog wel zonder clocke denk ik, toch? Als ik het ooit eens van plan ben, zou het vast niet erg veel zijn

• edward2

edward2

Schieten op de beesten

Ja, maar eigelijk is de GF3 zwaar underclockt wat betreft geheugen, met 3,8 ns ram op 460 mhz, dus vanuit die optiek zou je weer wel geneigt zijn te overklokken, echter de GF3 is zo ontworpen dat core en mem frequentie in evenwicht zijn tbv de benodigde prestatie, vandaar dat de verhouding core /mem ruwweg gelijk moet blijven.

Je kan in de meste gevallen "veilig" naar 220/500 mhz en dat levert toch nog een behoorlijkte winst op, for free ;)

Niet op voorraad.

• star-saber
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22-08 09:44

star-saber

Ryzen

hierzo draait hij makkelijk op 250 core en 550 mem
en das een asus
2D is prima vindt ik
vergelijkbaar met m'n radeon

• jadjong
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
volgens mij wil je alleen maar horen dat ASUS goed is.
Want bij iedereen die je ander advies geeft begin je weer met: "Ja maar die ASUS dan.."

• edward2

edward2

Schieten op de beesten

Op woensdag 22 augustus 2001 19:22 schreef jadjong het volgende:
Want bij iedereen die je ander advies geeft begin je weer met: "Ja maar die ASUS dan.."
Ik heb zelf ook een AsusV8200dL gehad, maar die heb ik omgeruild voor een Elsa920 vanwege problemen met m'n toenmalige mobo, de Asus klokte vanuit de box 250/520 en de Elsa 220/520 met Blue Orb en ASII 245 mhz :)

De 2d verschilde in mijn ogen alleen op 1600x1200, daar is de Elsa scherper.

Niet op voorraad.

• Neejoh
Op woensdag 22 augustus 2001 19:22 schreef jadjong het volgende:
Klopt ook wel... tot nu toe alleen nog maar goede ervaringen met ze gehad, ik ga het liefst voor de Asus dan, vandaar. Maar ik wil niet horen dat hij goed is (nou ja, eigelijk wel :P) maar ik wil er ook wel kritiek op hoor! Kan ik het afwege :9

• Soullie
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19:27

Soullie

Planeshift

Op maandag 20 augustus 2001 22:06 schreef FMS het volgende:
( cough ) Leadtek ( cough )
cough ;)

• BenJoep
Op woensdag 22 augustus 2001 19:29 schreef Neejoh het volgende:

[..]

Klopt ook wel... tot nu toe alleen nog maar goede ervaringen met ze gehad, ik ga het liefst voor de Asus dan, vandaar. Maar ik wil niet horen dat hij goed is (nou ja, eigelijk wel :P) maar ik wil er ook wel kritiek op hoor! Kan ik het afwege :9
Ga jij nou maar gewoon de asus kopen. })

• Neejoh
Op woensdag 22 augustus 2001 23:15 schreef Genotix het volgende:

[..]

Ga jij nou maar gewoon de asus kopen. })
Kijk, dat wou ik horen :D
Ik heb inderdaad denkik wel mijn keuze gemaakt...

Slotje wat mij betreft :D
.

• BenJoep
Op donderdag 23 augustus 2001 18:39 schreef Neejoh het volgende:

[..]

Kijk, dat wou ik horen :D
Ik heb inderdaad denkik wel mijn keuze gemaakt...

Slotje wat mij betreft :D
.
Waarom dan die toppic openen??? :?

• FMS
  • Niet online

FMS

Leadtek kost maar 979. :7

• Soullie
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19:27

Soullie

Planeshift

en draait als een trein...

maar de asus schijnt ook goed te zijn.... ik zow iig een van die 2 nemen :)

• Neejoh
Op donderdag 23 augustus 2001 19:06 schreef Genotix het volgende:

[..]

Waarom dan die toppic openen??? :?
omdat jullie me mischien van gedachten konden verander enz... :? En het topic ging niet alleen over of ik de asus of een andere moest neme :P

• BenJoep
Op donderdag 23 augustus 2001 23:10 schreef Neejoh het volgende:

[..]

omdat jullie me mischien van gedachten konden verander enz... :? En het topic ging niet alleen over of ik de asus of een andere moest neme :P
En ik maar denken dat iedereen loopt te roepen dat je die asus niet moet kopen.

• Neejoh
thnx ya'll...........................
Pagina: 1