google account weg

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ewal
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 27-05 20:57
Heel vaag...ineens zegt mijn smarthpone dat het google account opnieuw een inlog nodig heeft, je weet wel, hetzelfde als je je wachtwoord veranderd op een ander apparaat, echter zegt hij vervolgens: "kan je Google-account niet vinden". Deze zelfde melding geeft hij ook aan op een windows machine. Dus geen enkele optie van accountherstel of wachtwoord vergeten, helemaal niks. Gewoon een niet-bestaand account. En als je die account wilt aanmaken zegt hij: "Deze gebruikersnaam wordt al gebruikt. Probeer een andere gebruikersnaam". Met andere woorden: Ik heb geen enkele manier om in mijn google account te komen. Grote probleem is dat AL mijn mail door gmail wordt binnen gehaald en ik dus nu ALLES kwijt lijk te zijn. Dit kan niet waar zijn. Heeft iemand ook ooit zoiets meegemaakt en weet wat ik kan doen om weer toegang te krijgen ?

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• g0tanks
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 00:00

g0tanks

Moderator CSA
Ik weet niet wat er aan de hand is, maar in het worst case scenario is je Google-account verwijderd. Echter bestaat er de mogelijkheid om recent verwijderde accounts te herstellen: https://support.google.co...87496209689-1495401689658

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masvic
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 16-06 17:38
Heb je toevallig een account op crypto platformen? Misschien dat die je account hebben laten deleten, een nieuw account hebben aangemaakt en nu met dat emailadres je accounts proberen te recoveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ewal
g0tanks schreef op maandag 18 oktober 2021 @ 21:36:
Ik weet niet wat er aan de hand is, maar in het worst case scenario is je Google-account verwijderd. Echter bestaat er de mogelijkheid om recent verwijderde accounts te herstellen: https://support.google.co...87496209689-1495401689658
Die had ik al geprobeerd maar loop dan direct tegen hetzelfde probleem aan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ewal
Masvic schreef op maandag 18 oktober 2021 @ 21:40:
Heb je toevallig een account op crypto platformen? Misschien dat die je account hebben laten deleten, een nieuw account hebben aangemaakt en nu met dat emailadres je accounts proberen te recoveren.
Nee, noet het geval

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hcQd
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 21:28
Masvic schreef op maandag 18 oktober 2021 @ 21:40:
Dat is niet mogelijk. Een eerder gebruikte account-naam is nooit meer beschikbaar bij Google na verwijdering.
Pagina: 1