Juiste PSU voor mijn setup

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xeruma
  • Registratie: Juli 2021
  • Laatst online: 01-11-2021
Mijn vraag

Ik heb sinds 3 maand een rm850x psu van Corsair en die is gister kapot gegaan, hebben jullie een advies wat ik ipv de rm850x kan kopen aangezien het vertrouwen wel weg is..

Relevante software en hardware die ik gebruik

I9 9900KF
2 x 16gb Trident z 3600mhz
3070TI Gigabyte Gaming OC
Rog strix z390-f Gaming

Of heb ik pech en moet ik gewoon weer de rm850x aanschaffen?

Mvg

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• koesie
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Als de voeding 3 maanden oud is heb je dan niet nog gewoon garantie?
In dat geval zou ik even contact op nemen met je leverancier.

[ Voor 31% gewijzigd door koesie op 18-10-2021 12:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uszka
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 22:57
RMx is een van de betere voedingen. Ben benieuwd wat er kapot is. Wat zijn de symptomen?

Fractal Design ION+, XPG Core Reactor, Thermaltake GF1 PE en Super Flower Leadex III zijn kwalitatief vergelijkbaar. Corsair HX V2/HXi en be quiet Dark Power Pro 12 moet je naar kijken als je een betere voeding zoekt dan bovenstaande.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xeruma
Ik was gewoon aan het gamen en ineens viel mijn pc uit. Hierna startte die niet meer op. Videokaart eruit. Startte nog niet op. Allerbei de ram eruit 1 voor 1 en om de beurt, startte nog niet. Maar toen ik de oude voeding erin deed die het ineens weer. Lijkt me dan overduidelijk de voeding.

En heb inderdaad gewoon garantie maar wil niet dat dit weer gebeurd. Ben er goed vanaf gekomen denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xeruma
Ik ga de psu morgen terugsturen naar de leverancier ben benieuwd wat eruit komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uszka
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 22:57
Xeruma schreef op maandag 18 oktober 2021 @ 19:06:
Ik was gewoon aan het gamen en ineens viel mijn pc uit. Hierna startte die niet meer op. Videokaart eruit. Startte nog niet op. Allerbei de ram eruit 1 voor 1 en om de beurt, startte nog niet. Maar toen ik de oude voeding erin deed die het ineens weer. Lijkt me dan overduidelijk de voeding.
Ja, da's pech hebben. Kan de beste voeding gebeuren.
Ben er goed vanaf gekomen denk ik.
RMx zit vol goede beveiligingen. daar krijgt je systeem niets van als die kapot gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xeruma
Okee gelukkig dat stelt me gerust dat ik iniedergeval geen verdere schade heb door de voeding. Dus rm850x gewoon weer nemen?
Pagina: 1