Ik zoek een?
Goede monitor voor gaming. En ook thuiswerken uiteraard
Wat is je budget?
Maximaal 800.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Minimaal: 30", 144hz, 1440p
Eventueel curved (Weinig ervaring mee, dus durf niet te zeggen hoe fijn ik het ga vinden, maar ziet er tof uit).
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken?
Ryzen 7 3800X, Asus RTX3080 TUF OC, Asus Prime Pro X570, G.Skill FlareX 2x8GB
Heb nu een LG Monitor, ben daar tevreden over. Over Asus ben ik ook zeer tevreden.
De Beide Gigabyte hebben een andere indeling dan RGB, merk je dat ook?
Ik heb de pricewatch bekeken en deze lijkt me goed, maar doordat ik weinig ervaring met monitoren heb, zou advies van hier op prijs worden gesteld. Ik hebt even al meerdere reviews gelezen. Heb nu een 32 inch VA monitor (echter merk ik af en toe de Black Smearing). Echter lijkt mij de overstap naar IPS het wel waard.
De monitor die het gaat worden, gaat zeker de komende 5 a 10 jaar zijn werk moeten doen.
Echter lees ik veel over IPS Glow., ook op Reddit. Deze IPS GLow is op het ene scherm meer aanwezig dan op het andere scherm. Nu weet ik niet of hierbij ook geldt hoe duurder, hoe beter?
Weet niet of dat heel erg opvalt en of je dat kan reduceren? Ik game niet in donkere ruimte. Ik heb in de avond altijd een bureaulamp aan, deze staat links schuin achter de monitor op het bureau. Verder heb ik 2 Hue Led Strips en 2 Hue Play Bars welke ook licht verzorgen.
Nu heb ik een short list gemaakt naar de volgende monitoren:
pricewatch: LG UltraGear 32GP850-B Zwart
pricewatch: ASUS ROG Swift PG329Q Zwart
pricewatch: Gigabyte AORUS FI32Q Zwart
pricewatch: Gigabyte M32Q Zwart
Bedankt voor de hulp!
Goede monitor voor gaming. En ook thuiswerken uiteraard
Wat is je budget?
Maximaal 800.
Minimaal: 30", 144hz, 1440p
Eventueel curved (Weinig ervaring mee, dus durf niet te zeggen hoe fijn ik het ga vinden, maar ziet er tof uit).
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken?
Ryzen 7 3800X, Asus RTX3080 TUF OC, Asus Prime Pro X570, G.Skill FlareX 2x8GB
Heb nu een LG Monitor, ben daar tevreden over. Over Asus ben ik ook zeer tevreden.
De Beide Gigabyte hebben een andere indeling dan RGB, merk je dat ook?
Ik heb de pricewatch bekeken en deze lijkt me goed, maar doordat ik weinig ervaring met monitoren heb, zou advies van hier op prijs worden gesteld. Ik hebt even al meerdere reviews gelezen. Heb nu een 32 inch VA monitor (echter merk ik af en toe de Black Smearing). Echter lijkt mij de overstap naar IPS het wel waard.
De monitor die het gaat worden, gaat zeker de komende 5 a 10 jaar zijn werk moeten doen.
Echter lees ik veel over IPS Glow., ook op Reddit. Deze IPS GLow is op het ene scherm meer aanwezig dan op het andere scherm. Nu weet ik niet of hierbij ook geldt hoe duurder, hoe beter?
Weet niet of dat heel erg opvalt en of je dat kan reduceren? Ik game niet in donkere ruimte. Ik heb in de avond altijd een bureaulamp aan, deze staat links schuin achter de monitor op het bureau. Verder heb ik 2 Hue Led Strips en 2 Hue Play Bars welke ook licht verzorgen.
Nu heb ik een short list gemaakt naar de volgende monitoren:
pricewatch: LG UltraGear 32GP850-B Zwart
pricewatch: ASUS ROG Swift PG329Q Zwart
pricewatch: Gigabyte AORUS FI32Q Zwart
pricewatch: Gigabyte M32Q Zwart
Bedankt voor de hulp!
[ Voor 9% gewijzigd door Tweaker1987 op 18-10-2021 11:45 ]