Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sxphistry
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 19-02 15:09
Ik volg al een tijdje de pricewatch om voor een leuke deal een videokaart te kunnen halen. nu valt het me op de laatste tijd dat max ict de prijzen erg scherp neerzet maar in vervolg niet levert. dan zie je een prijsdaling en ga ik nu eigenlijk er al van uit dat het waarschijnlijk max ict die de prijs daling heeft doen.

99% heeft een slechte ervaring met max ict o.a. door hun valse advertenties m.b.t. gpu's die aantrekkelijk overkomen. geen idee waarom hier niks aan gedaan wordt. als een product niet op voorraad is en je kunt deze niet leveren voor de prijs zodra deze wel op voorraad is. kan je niet een advertentie plaatsen met het bedrag, ervan uitgaan dat de klant uiteindelijk meer gaat betalen of/en anders zijn geld terug wilt.

aparte manier van zaken doen.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Suggestie: MaxICT weren van tweakers.net pricewatch

Deze discussie is al lang gaande. MaxICT houdt er niet een heel nette manier op na om dingen aan te prijzen. Helaas staan ze nog steeds in de PW :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sxphistry
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 19-02 15:09
TERW_DAN schreef op maandag 18 oktober 2021 @ 10:39:
Suggestie: MaxICT weren van tweakers.net pricewatch

Deze discussie is al lang gaande. MaxICT houdt er niet een heel nette manier op na om dingen aan te prijzen. Helaas staan ze nog steeds in de PW :'(
heel goed om te horen dat het dus al lang gaande is, ik vond het al zo vreemd.