Google drive wil alleen meer storage via in app aankoop.

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nautic
  • Registratie: Oktober 2021
  • Laatst online: 29-07-2023
Hoi

Ik gebruik google drive als back up voor mijn foto's. Ik wil graag meer opslagruimte kopen. Via google.com en inloggen wil dat niet. Ik ben er nu achter gekomen dat dit alleen kan als een in app aankoop. Maar dit wil ik helemaal niet. Hoe kan ik dat van elkaar loskoppelen en dat ik gewoon direct bij google zelf meer opslagruimte kan kopen zonder dat dit via de iTunes store gaat.

Dank!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• eLScha
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corporalnl
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 20:00

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nautic
Dit wil dus niet omdat het niet rechtsreeks bij google wil, maar alleen maar via een in app aankoop bij iTunes. En dat is nu net wat ik niet wil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corporalnl
nautic schreef op maandag 18 oktober 2021 @ 09:15:
[...]

Dit wil dus niet omdat het niet rechtsreeks bij google wil, maar alleen maar via een in app aankoop bij iTunes. En dat is nu net wat ik niet wil.
En wat wil er niet?
De computer valt uit? De website loopt vast? Knopje werkt niet?

Wees even wat duidelijker zodat wij jou kunnen helpen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nautic
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/BCZxJ-uWcxcR7fEcrGwPE31I7M4=/800x/filters:strip_exif()/f/image/XXOmls8rqYvrwWZrueWbwjri.png?f=fotoalbum_large

Als ik naar de website van google ga om extra opslag ruimte te kopen gebeurt er niks als ik hier klik op "more storage." Ik ben er achter gekomen dat dit alleen via de app kan omdat het op de een of andere manier loopt via een in app aankoop van iTunes. Dat wil ik dus niet. Ik wil het losgekoppeld hebben van iTunes/apple en gewoon via de website extra opslag kunnen kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corporalnl
Je moet verder naar beneden scrollen.. daar zie je het betaal plan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nautic
corporalnl schreef op maandag 18 oktober 2021 @ 09:49:
Je moet verder naar beneden scrollen.. daar zie je het betaal plan.
Ja dat weet ik... Maar daar kan ik dus niks. Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/k7vFJhkSS0vgj9VP8O_NX_zomBo=/800x/filters:strip_exif()/f/image/AEPTNHWKShvGSlkQEDhF1wCN.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corporalnl
nautic schreef op maandag 18 oktober 2021 @ 10:00:
[...]

Ja dat weet ik... Maar daar kan ik dus niks. [Afbeelding]
Maar dat weten wij niet dat jij dat weet :)

Geen idee, is het een werk account of een privé account?

Ander zou ik als ik jou was het vragen bij google zelf.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• eLScha
  • Niet online
Loopt je huidige abonnement wel via Apple? Dan moet je dat abonnement mogelijk eerst opzeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nautic
eLScha schreef op maandag 18 oktober 2021 @ 10:27:
Loopt je huidige abonnement wel via Apple? Dan moet je dat abonnement mogelijk eerst opzeggen.
Ja die loopt idd via de iTunes store. Heb je enig idee of ik mijn huidige bestanden kwijt raak als ik dat opzeg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frogmen
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Waarom zou je het niet via iTunes laten lopen, daar heb je het abbo afgesloten? Ik heb het zelfde bij Netflix opzeggen en een nieuwe afsluiten is de enige optie. Maar bij een Google drive wil je dat liever niet moet je bestanden overzetten.

Voor een Tweaker is de weg naar het resultaat net zo belangrijk als het resultaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheFes
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17:20
nautic schreef op maandag 18 oktober 2021 @ 10:49:
[...]

Ja die loopt idd via de iTunes store. Heb je enig idee of ik mijn huidige bestanden kwijt raak als ik dat opzeg?
Voor zover ik weet blijft de data gewoon staan, maar kun je er niets meer bij zetten totdat je weer upgrade.
Als je screenshot de huidige situatie weergeeft gaat het om 113GB aan data. Kun je die niet ergens lokaal opslaan voor de zekerheid?

Home Assistant configuratie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nautic
Frogmen schreef op maandag 18 oktober 2021 @ 11:21:
Waarom zou je het niet via iTunes laten lopen, daar heb je het abbo afgesloten? Ik heb het zelfde bij Netflix opzeggen en een nieuwe afsluiten is de enige optie. Maar bij een Google drive wil je dat liever niet moet je bestanden overzetten.
Omdat ik dan "vast zit" aan apple. Als ik overga naar een andere telefoon oid dan lijkt mij dat vrij onhandig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nautic
TheFes schreef op maandag 18 oktober 2021 @ 11:34:
[...]

Voor zover ik weet blijft de data gewoon staan, maar kun je er niets meer bij zetten totdat je weer upgrade.
Als je screenshot de huidige situatie weergeeft gaat het om 113GB aan data. Kun je die niet ergens lokaal opslaan voor de zekerheid?
Ja dat kan ik doen. Kost alleen wat meer tijd, maar denk dat dat de enige oplossing is. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eLScha
  • Niet online
nautic schreef op maandag 18 oktober 2021 @ 10:49:
[...]

Nee, je raakt niets kwijt: https://support.google.co...n&co=GENIE.Platform%3DiOS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frogmen
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
@nautic Je kan ook op een Android telefoon nog steeds je Account gebruiken alleen wijzigingen zullen via iTunes moeten. en @eLScha als je opzegt raak je natuurlijk uiteindelijk je bestanden kwijt. Goed lezen alleen je basis 15 Gb blijven behouden.

Voor een Tweaker is de weg naar het resultaat net zo belangrijk als het resultaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkSide
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 20-09 20:57

DarkSide

theres no place like ::1

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Wx1syg1hqXU4YAWVQH2VtAfMBTM=/800x/filters:strip_exif()/f/image/XPapVNcwrJwZRaeSJoHBHhuv.png?f=fotoalbum_large

Volgens mij blijft de data wel beschikbaar. Maar heb je wat beperkingen.
Die moet je dus snel oplossen door weer te betalen. Anders kan je ook niet mailen e.d

Hoewel de data blijft bestaan, is het altijd goed om een goede BU te maken.

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nautic
Ik heb opzich een goede backup op een externe harddrive. Ik ga toch proberen op dit "probleem" op te lossen zodat ik niet vast zit aan iTunes want dat vind ik een behoorlijke beperking. je weet nl niet hoe het over 10 jaar is.
Pagina: 1