Iphone 11 bootloop + bestanden kwijt

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakTox
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 05-06 16:22
Beste medetweakers,

Lang verhaal kort; gisteren kwam mijn telefoon (iPhone 11 / IOS15) in een bootloop terecht en las later dat dit mogelijk het geval was doordat deze maximaal vol zat (128/128GB). Later heb ik middels Tenorshare ReiBoot geprobeerd hem uit de bootloop te krijgen met de optie die hiervoor is bedoelt, maar zonder succes. Vervolgens heb ik hetzelfde geprobeerd met iTunes, maar las later dat iTunes na een mislukte poging automatisch overgaat op een clean install. Ik was er inmiddels al heel wat uurtjes mee bezig dat ik daar helaas niet scherp op ben geweest. Doordat ik geen backup heb, ben ik 50GB aan foto’s kwijt (incl afgelopen 3 vakanties) en baal ik als een stekker. Natuurlijk weet ik dat ik hem eerder had moeten backuppen, maar een combinatie van niet alles in de cloud willen hebben staan + mijn eigen pc niet aangesloten hebben ivm thuiswerken + enorm veel werk altijd op een windows-bak, heeft ervoor gezorgd dat ik dit te vaak heb uitgesteld.

Al met al las ik daarna dat er een mogelijkheid was om (een deel) van de bestanden terug te krijgen doordat IOS het geheugen pas zou overschrijven als er nieuwe data overheen zou worden geschreven. Dit gaf me hoop maar een poging met backupsoftware als iMyFone D-Back gaf weinig succes.

Heeft iemand enig idee of er nog opties zijn, of dat ik het gewoon hierbij moet later en mijn verlies moet nemen?

Alvast bedankt!

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

@TweakTox Probeer het eens met 3UTools

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.