Hey,
Ik heb hier een +-10 jaar oude Asus laptop liggen.
Voor de mensen die willen weten wat de capaciteit is:
Intel Pentium 1.8 GHZ, Nvidia Geforce 710M, 4GB RAM, 512 GB HDD en Windows 8.
Inmiddels door mij gelukkig door iets stukker beters vervangen.
Hij deed het een jaartje terug nog
Hij heeft mij altijd trouwe dienst bewezen al die jaren
Maar ben er dus laats achter gekomen dat hij de geest gegeven heeft.
Ik dacht zelf dat de HDD het begeven heeft aangezien die ook altijd op 100% draaide.
Maar ik was toch nieuwsgierig geworden en heb de HDD in een andere (ook Asus) laptop gestopt. En ja hoor de HDD hoor ik opstarten en zie hem ook verschijnen in verkenner. (Daar draait hij niet meer op 100%)
Dus nu ben ik wel te nieuwsgierig geworden wat er dan mis is met deze oude Asus laptop.
Hebben jullie enig idee wat er mis mee kan zijn?
Ik heb al met en zonder accu geprobeerd. Ook heb ik de laptop aangesloten op een externe monitor, en ook geen beeld.
ter info, als ik de laptop aandruk brand het accu lampje, en het lampje dat er stroom doorheen gaat (Dat lamp icoontje)
En ja natuurlijk heb ik de lader aangesloten.
Het HDD, WiFi, nummer lock en caps lock lampjes blijven voor de rest allemaal uitstaan.
Hoop dat ik hier het één en het ander van kan gaan leren.
Ik heb hier een +-10 jaar oude Asus laptop liggen.
Voor de mensen die willen weten wat de capaciteit is:
Intel Pentium 1.8 GHZ, Nvidia Geforce 710M, 4GB RAM, 512 GB HDD en Windows 8.
Inmiddels door mij gelukkig door iets stukker beters vervangen.
Hij deed het een jaartje terug nog
Maar ben er dus laats achter gekomen dat hij de geest gegeven heeft.
Ik dacht zelf dat de HDD het begeven heeft aangezien die ook altijd op 100% draaide.
Maar ik was toch nieuwsgierig geworden en heb de HDD in een andere (ook Asus) laptop gestopt. En ja hoor de HDD hoor ik opstarten en zie hem ook verschijnen in verkenner. (Daar draait hij niet meer op 100%)
Dus nu ben ik wel te nieuwsgierig geworden wat er dan mis is met deze oude Asus laptop.
Hebben jullie enig idee wat er mis mee kan zijn?
Ik heb al met en zonder accu geprobeerd. Ook heb ik de laptop aangesloten op een externe monitor, en ook geen beeld.
ter info, als ik de laptop aandruk brand het accu lampje, en het lampje dat er stroom doorheen gaat (Dat lamp icoontje)
En ja natuurlijk heb ik de lader aangesloten.
Het HDD, WiFi, nummer lock en caps lock lampjes blijven voor de rest allemaal uitstaan.
Hoop dat ik hier het één en het ander van kan gaan leren.