3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel
Verwijderd
Duur geheugen bestaat niet (meer)! Inkoop scheelt het momenteel precies 1 gulden!Op maandag 20 augustus 2001 17:28 schreef JT het volgende:
JA, IK HEB DE SEARCH AL GEBRUIKT, maar heb alsnog een paar vraagjes. Bij de search kwam ik dit tegen :
Winbond, redelijk en goedkoop
Dane-Elec, redelijk en goedkoop
Mushkin, duur en goed
Kingston, duur en goed
Crosair, duur en goed
Bij welk rijtje hoort infineon ?
En infineon is een van de betere merken....
3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel
Verwijderd
Waarom zou je iets minder besteden voor A-merk wat niet op CAS 2 loopt??
Gewoon Kingston dus
Verwijderd
Dat geheugen gebruiken wij ook op ons werk en nog nooit problemen mee gehad.
(En 10 jaar garantie!)
Die van M.Tech zijn 6 Nano seconden, dus kunnen wat hebben.
Die andere weet ik zo niet.
And The Only One
"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson
Tevens kwam uit mijn hoofd Micron er redelijk goed vanaf.
Als je behoefte hebt kan ik de uitkomsten-tabelletjes wel scannen en posten.
Zin.
Verwijderd
Kan je dat zelf niet beoordelen? Het zit toch in je pc??Op maandag 20 augustus 2001 19:16 schreef chiel3d het volgende:
ik heb hier een reepie siemens geheugen inzitten , is dat eigenlijk redelijk geheugen?
Zelf heb ik laatst ook geheugen bijgekocht, kost echt helemaal niks meer
Siemens == InfineonOp maandag 20 augustus 2001 19:16 schreef chiel3d het volgende:
ik heb hier een reepie siemens geheugen inzitten , is dat eigenlijk redelijk geheugen?
Verwijderd
Wat gebeurd er eigenlijk als je geheugen niet goed draaid op cas2? Brand het door of wordt je systeem gewoon instabiel?
Verwijderd
De enige leverancier die levert wat ze beloven (goed spul dus) is www.mci.de
Deze leveren ook aan Nederlandse klanten. Ik ga binnenkort hier bestellen.
Denk dus dat je infineon wel in het rijtje 'iets duurder dan de rest' A Merk geheugen kan plaatsen.
ik bedoelde , Wat zijn de ervaringen met dit geheugen?Op maandag 20 augustus 2001 19:22 schreef Spokkie het volgende:
[..]
Kan je dat zelf niet beoordelen? Het zit toch in je pc??
Zelf heb ik laatst ook geheugen bijgekocht, kost echt helemaal niks meer
Ik heb voor 115,- kingston 256 MB RAM 133 MHZ gekocht.
AMD XP 3000+ , Asus A7v333 Raid , 3 x maxtor 40 gb 7200 rpm , asus nvidia geforce FX 5950 Ultra 256 MB, 1024 Kingston DDR PC-2700, Creative Audigy 2 ZS , Pioneer 106s 16 x 40 x , Lite-on 52 x 32 x , 52 x, Sony DVD Writer 4x Extern , Ilyama HM204DT 22 Inch
Daar zit wel wat in, heb 3x een 256MB Kingston DIMM en alle 3 verschillende chips Infineon, CAS2 staat er zelfs op voor CAS3 ramOp maandag 20 augustus 2001 19:05 schreef Redheinz het volgende:
Kingston vond men eigenlijk niet fantastisch, omdat er veel verschillende merken geheugen onder hetzelfde typenummer op zaten.
Het loopt allemaal erg stabiel.
39
heb ze beide op 163Mhz gehad en dat was geen probleem (ABit BE6-II, alleen vond me videokaart het niet tof)
ik ben iig over beide goed te spreken, ook samsung geheugen is erg goed, en samsung staat veel op de Intel Recommended Memory List
Heel graag!Op maandag 20 augustus 2001 19:05 schreef Redheinz het volgende:
In de duitse CT staat deze uitgaaf een artikel over geheugen. Men had 171 reepjes 128 Mb gekocht. Overall als merk kwam infineon er als beste uit. Kingston vond men eigenlijk niet fantastisch, omdat er veel verschillende merken geheugen onder hetzelfde typenummer op zaten. Tevens was Kingston niet fantastisch stabiel. Er werd getest in 2 boratoria en ook nog in huis met ik weet niet meer welke testen. Als ik het boekie nog kan vinden wil ik de tabelletjes wel voor je inscannen en posten....
Tevens kwam uit mijn hoofd Micron er redelijk goed vanaf.
Als je behoefte hebt kan ik de uitkomsten-tabelletjes wel scannen en posten.
Volvo XC40 Recharge MY23 SM 19", Easee Home, Marstek Venus C 2,56kWh, Venus A 2,12kWh, HW P1, MT CT003, ☀️2,7kWp, Ariston Lydos Hybrid WP boiler