Mijn vraag
Na een paar weekjes inactiviteit wilde ik vandaag mijn computer weer eens opstarten... maar kwam tot de ontdekking dat ik helemaal geen beeld meer heb. De monitors geven slechts een "No signal"-bericht. Ik heb van alles geprobeerd (zie het stukje hieronder), maar geen oplossing gevonden. Geen idee wat er aan de hand is, er is niets geks gebeurd met de computer de laatste tijd. Ik baal hier gigantisch van en hoop dat iemand me kan helpen.
Ik ben zelf helaas niet heel technisch aangelegd, deze pc is door iemand anders gebouwd.
Specs
Behuizing: Fractal Design Define XL R2 Black Pearl
Moederboard: Gigabyte X170-EXTREME ECC
Geheugen: Kingston 2x 8GB DDR4 2133 Ecc
Processor: i5-7600K Tray
Cooler: Cooler Master MasterAir Pro 4
Opslag: Crucial MX300 M.2 275GB SSD
Videokaart: Gigabyte GV-N970IXOC-4GD
Voeding: Seasonic 520 watt S12II Bronze
Loopt op Windows 10
Foto van de onderdelen/binnenkant, hopelijk duidelijk genoeg (cooler ligt scheef; die heb ik even losgemaakt om er naar te kunnen kijken):
:strip_exif()/f/image/jtlNcQszQnH9G10YRX3u72Up.jpg?f=fotoalbum_large)
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
- op andere monitors getest;
- de hdmi-port en DisplayPort getest, mét meerdere verschillende kabels;
- de pc voor enkele minuten geheel van het stroom af gehad;
- de pc open gemaakt om te kijken of er binnen kabeltjes los zitten, en alles nog even goed aangeduwd (en een beetje schoongemaakt).
Op deze manier is de pc compleet onbruikbaar dus ik hoop ontzettend dat iemand me hier een goede tip kan geven!
Na een paar weekjes inactiviteit wilde ik vandaag mijn computer weer eens opstarten... maar kwam tot de ontdekking dat ik helemaal geen beeld meer heb. De monitors geven slechts een "No signal"-bericht. Ik heb van alles geprobeerd (zie het stukje hieronder), maar geen oplossing gevonden. Geen idee wat er aan de hand is, er is niets geks gebeurd met de computer de laatste tijd. Ik baal hier gigantisch van en hoop dat iemand me kan helpen.
Ik ben zelf helaas niet heel technisch aangelegd, deze pc is door iemand anders gebouwd.
Specs
Behuizing: Fractal Design Define XL R2 Black Pearl
Moederboard: Gigabyte X170-EXTREME ECC
Geheugen: Kingston 2x 8GB DDR4 2133 Ecc
Processor: i5-7600K Tray
Cooler: Cooler Master MasterAir Pro 4
Opslag: Crucial MX300 M.2 275GB SSD
Videokaart: Gigabyte GV-N970IXOC-4GD
Voeding: Seasonic 520 watt S12II Bronze
Loopt op Windows 10
Foto van de onderdelen/binnenkant, hopelijk duidelijk genoeg (cooler ligt scheef; die heb ik even losgemaakt om er naar te kunnen kijken):
:strip_exif()/f/image/jtlNcQszQnH9G10YRX3u72Up.jpg?f=fotoalbum_large)
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
- op andere monitors getest;
- de hdmi-port en DisplayPort getest, mét meerdere verschillende kabels;
- de pc voor enkele minuten geheel van het stroom af gehad;
- de pc open gemaakt om te kijken of er binnen kabeltjes los zitten, en alles nog even goed aangeduwd (en een beetje schoongemaakt).
Op deze manier is de pc compleet onbruikbaar dus ik hoop ontzettend dat iemand me hier een goede tip kan geven!