Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Dit is systeem dat ik voor iemand anders in elkaar moet zetten en het systeem zal vooral gebruikt worden voor het gamen en streamen op twitch.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Tussen de 800 en 1000 euro. Een uitschieter naar 1100 zou nog kunnen maar dat is wel echt maximaal.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Alleen een toestbord + muis en een beeldscherm. Voor de videokaart wil ik een goede tweedehandse op de kop tikken. De rest wordt nieuw.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Een standaard game pc. Geen speciale extra's zoals een RAID oid.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
AMD of Intel. Wat het beste resultaat zal leveren met een budget van € 1000.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Geen specifieke eisen.
Ga je overklokken?
Nee.
Wat verwacht je van ons?
Zijn er bottlenecks? Werkt het geheugen optimaal met de rest van het systeem? Voor de videokaart wil ik een mooie tweedehandse vinden. Zijn hierin nog tips? Bepaalde kaarten die snel waarde verliezen ondanks dat ze prima passen in dit systeem bijvoorbeeld?
Dit is systeem dat ik voor iemand anders in elkaar moet zetten en het systeem zal vooral gebruikt worden voor het gamen en streamen op twitch.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Tussen de 800 en 1000 euro. Een uitschieter naar 1100 zou nog kunnen maar dat is wel echt maximaal.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Alleen een toestbord + muis en een beeldscherm. Voor de videokaart wil ik een goede tweedehandse op de kop tikken. De rest wordt nieuw.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Een standaard game pc. Geen speciale extra's zoals een RAID oid.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
AMD of Intel. Wat het beste resultaat zal leveren met een budget van € 1000.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Geen specifieke eisen.
Ga je overklokken?
Nee.
Wat verwacht je van ons?
Zijn er bottlenecks? Werkt het geheugen optimaal met de rest van het systeem? Voor de videokaart wil ik een mooie tweedehandse vinden. Zijn hierin nog tips? Bepaalde kaarten die snel waarde verliezen ondanks dat ze prima passen in dit systeem bijvoorbeeld?
# | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Processors | AMD Ryzen 5 5600X Boxed | € 278,82 | € 278,82 |
1 | Moederborden | Gigabyte B550 AORUS ELITE V2 | € 119,90 | € 119,90 |
1 | Videokaarten | Gigabyte GeForce GTX 1660 OC 6G | € 555,39 | € 555,39 |
1 | Behuizingen | Fractal Design Meshify C - Dark TG | € 84,90 | € 84,90 |
1 | Processorkoeling | Cooler Master Hyper 212 Black Edition | € 34,95 | € 34,95 |
1 | Geheugen intern | Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2B3200C16 | € 66,- | € 66,- |
1 | Voedingen | Fractal Design ION+ 660W Platinum | € 88,35 | € 88,35 |
1 | Solid state drives | Kingston A2000 1TB | € 85,99 | € 85,99 |
Totaal | € 1.314,30 |