Breek je nek voorzichtig
Verwijderd
Waarom zou 't geen goede meer zijn? Er zijn de de laatse tijd aardig wat hd-bedrijven overgenomen door anderen, dus imho zijn er geen slecht hd's meer (paar ibm-series daargelaten
), heb zelf al jaren een WD Caviar van 10,2GB en die draait heerlijk
Dus als het een beetje goedkoop is: gewoon kopen!
Dus als het een beetje goedkoop is: gewoon kopen!
Hij kost hier 315 piekies, ik weet niet wat je beter voor dat geld kan hebben, suggesties zijn erg welkom
Breek je nek voorzichtig
Dat weet ik niet:
als hij een klein broertje van de 400BB is dan is hij ook behoorlijk leuk, maar dat lijtk me niet want die heeft twee platters van 20.
Het lijkt me eerder een klein broertje van de 450AA maar dat is een 5400 RPM, dus ik weet het niet, iemand enig idee?
http://www.westerndigital.com/products/drives/specs/wd300bbs.html daar staat hij dan, een 2 platter hd van allebij dus 15 GB's en 7200 RPM, maar waar hij mee te vergelijken is? ik heb geen idee
als hij een klein broertje van de 400BB is dan is hij ook behoorlijk leuk, maar dat lijtk me niet want die heeft twee platters van 20.
Het lijkt me eerder een klein broertje van de 450AA maar dat is een 5400 RPM, dus ik weet het niet, iemand enig idee?
http://www.westerndigital.com/products/drives/specs/wd300bbs.html daar staat hij dan, een 2 platter hd van allebij dus 15 GB's en 7200 RPM, maar waar hij mee te vergelijken is? ik heb geen idee
Breek je nek voorzichtig
Het is wel het kleine broertje van de 400BB (letters geven het al aan). Zoals daar ook op de website staat gebruikt ie 2 platters maar 3 data surfaces ..oftwel 1 van de 2 platters wordt maar voor de helft 'benut' ( verder gewoon 10GB per data surface = 20GB per platter). De prestaties zullen dus gelijk zijn (schijf is eigenlijk identiek aan de 400BB alleen dan met 1 data surface minder). Zeer lekker schijfje voor die prijs dus
.
Prima schijf, overal goed getest en betrouwbaar.
dan ga ik die morgen toch misschien maar op pikken, want er zijn geen schijven die tegen die prijs/prestatie verhouding op kunnen of wel?
Breek je nek voorzichtig
Ben bijna zeker van niet. Deze zijn namelijk best heel erg snel. Hoewel grotere dichtheid met 7200rpm natuurlijk sneller is (en die zijn er). Ik geloof alleen niet dat dat al voor 30GB opgaat. Halen dus!
You can't have everything. Where would you put it?
Best aag, als je bij storage review gaat kijken dan is hij in de transfer rate aan begin en eind een midden moter, maar kan in de IO meter en winmark99 test mee met de toppers, is dat raar of lijkt dat maar zo?
Breek je nek voorzichtig
De schijven van WD zijn het minst storings gevoelig. Procentueel krijg je velemalen minder WD schijven terug dan bijvoorbeeld IBM of Maxtor met storing.
Een onderschrift moet altijd zinvol zijn.
De WD's staan bekend dat ze niet de allersnelsten zijn en dat ze zeer geschikt zijn voor de workstation-range.Op dinsdag 21 augustus 2001 01:19 schreef The_PyroPath het volgende:
Best aag, als je bij storage review gaat kijken dan is hij in de transfer rate aan begin en eind een midden moter, maar kan in de IO meter en winmark99 test mee met de toppers, is dat raar of lijkt dat maar zo?
Een quote uit Western Digital Caviar WD800BB Review
Dit is dus uit een review van het grotere broertje van de 300BB.De snelheid van het lezen is ook duidelijk minder dan vergelijkbare producten. Hoewel de drive redelijk stil is wordt hij behoorlijk heet. Wellicht is hij daarom beter geschikt voor workstations.
Zelf beschik ik over de 300AB en ben er zelf uitermate tevreden over, hij is lekker stil en voor mij snel genoeg.
-
Verwijderd
Ik heb de broers, ik draai met twee wd 400BB, en heb ook de wd 200bb en de wd 100BB gehad alle bevielen me zeer goed.
Qwau snelheid en geluidsproduktie. Naar mijn idee stiller dan de maxtor diamond max60 plus (40 GB).
Qwau snelheid en geluidsproduktie. Naar mijn idee stiller dan de maxtor diamond max60 plus (40 GB).
Prima diskie hoor, hebbem zelf ook.. Lekker snel, stil. Niks mee aan de hand. Gewoon doen
en als je wat specs wilt zien.. Dit komt van de Western Digital Site..
Draai zelf in al mijn pc's WD's. varierend van 850MB tot 80G
en nog never een probleem gehad.. puike disks.
en als je wat specs wilt zien.. Dit komt van de Western Digital Site..
Draai zelf in al mijn pc's WD's. varierend van 850MB tot 80G
en nog never een probleem gehad.. puike disks.
edit:
linkie
linkie
Real programmers program by whistling down the "MIC IN" port of a ZX80
Pagina: 1