Hoi, ik ben al even op zoek naar welke printer ik aan wil schaffen. Helaas kom ik er zelf niet goed uit. Wie kan mij advies geven?
Ik zoek een?
inkjet all in one printer
Wat is je budget?
Max 600 minder is ook geen probleem.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee, ik heb niet echt een merk-voorkeur. Wel heb ik het liefste een Amerk.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Ik ben op zoek naar een inkjet All in one printer. De specificaties waarnaar ik op zoek ben:
- verschillende papierformaten mogelijk, waaronder ook A3.
- inktcartridges die per kleur vervangbaar zijn.
- goede kwalitatieve prints, ook foto's.
- printen op dik papier moet mogelijk zijn. Ik geloof dat ik hiervoor handinvoer nodig heb zodat het papier geen draai hoeft te maken? vooral door deze wens vind ik het lastig, dit wordt niet overal duidelijk aangegeven.
- automatisch dubbelzijdig printen moet mogelijk zijn.
- het is vooral voor hobby-matig gebruik. (Doosjes maken, zelf stickers maken, foto's printen, kaarten maken enz) printsnelheid vind ik niet belangrijk, ik zal ook niet heel veel printen in de maand.
- Ik vind een witte of lichtere kleur printer mooier, maar dit is geen vereiste, slechts een voorkeur.
Ik zoek een?
inkjet all in one printer
Wat is je budget?
Max 600 minder is ook geen probleem.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee, ik heb niet echt een merk-voorkeur. Wel heb ik het liefste een Amerk.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Ik ben op zoek naar een inkjet All in one printer. De specificaties waarnaar ik op zoek ben:
- verschillende papierformaten mogelijk, waaronder ook A3.
- inktcartridges die per kleur vervangbaar zijn.
- goede kwalitatieve prints, ook foto's.
- printen op dik papier moet mogelijk zijn. Ik geloof dat ik hiervoor handinvoer nodig heb zodat het papier geen draai hoeft te maken? vooral door deze wens vind ik het lastig, dit wordt niet overal duidelijk aangegeven.
- automatisch dubbelzijdig printen moet mogelijk zijn.
- het is vooral voor hobby-matig gebruik. (Doosjes maken, zelf stickers maken, foto's printen, kaarten maken enz) printsnelheid vind ik niet belangrijk, ik zal ook niet heel veel printen in de maand.
- Ik vind een witte of lichtere kleur printer mooier, maar dit is geen vereiste, slechts een voorkeur.
[ Voor 13% gewijzigd door robin85x op 17-10-2021 14:36 ]