Complimenten/klachten

Pagina: 1
Acties:

• Rtificial
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-12-2024

Rtificial

as fake as can be

Topicstarter
Lieve Adjes,

Allereerst de compliementen voor de opzet van het forum, en de inhoud daarvan. De credits hiervoor gaan natuurlijk vooral naar de users. Ik merk alleen dat dingen de laatste tijd nogal veranderen. Er worden meer topics verplaatst, ook veelal onterecht, en er wordt met regelmaat gemierene*kt, zoals een van de moderators posts gaat wijzigen omdat er in zijn opinie te veel smilies in staan. Het valt me tegen dat een forum als tweakers, zulke nauwe regeltjes er op na gaat houden... Tweakers zijn toch mensen die tussen de regeltjes door kunnen lezen, de onmogelijkheden mogelijk maken en zich niet in een handleiding laten duwen? Ik moet eerlijk bekennen dat ik me de laatste tijd steeds meer begin te ergeren aan dit beleid, mede omdat het afbraak doet aan de inhoudelijke waarde van het forum. Uiteraard op indirecte wijze. Ik sta uiteraard open voor reactie van jullie kant, en begrijp me goed, ik val jullie niet aan, dus spring alsjeblieft niet in de verdediging...

"Don't blow out my candle if you want yours to shine brighter..."

• Knutselsmurf
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14:31

Knutselsmurf

LED's make things better

Op maandag 20 augustus 2001 17:09 schreef Rtificial onder andere het volgende:
Lieve Adjes,

Tweakers zijn toch mensen die tussen de regeltjes door kunnen lezen, de onmogelijkheden mogelijk maken en zich niet in een handleiding laten duwen?
Een echte tweaker houdt zich ook netjes aan de nettiquette en weet dus wat wel en wat niet kan op een forum. Iemand die tussen de regels door kan lezen, zal wel de bedoeling van die regels snappen en zich daar ook gewoon aan houden. Als er dan personen zijn die dat niet kunnen, is het in mijn ogen terecht dat er modjes zijn die daar verandering in brengen. (Dus bijvoorbeeld een overdaad aan smilies weghalen)

- This line is intentionally left blank -

• Rtificial

Rtificial

as fake as can be

Topicstarter
Klopt, om tussen de regels door te lezen moet je ze eerst wel begrepen hebben. Opvolgen doe je ze uiteraard lang niet altijd... neem alleen al het principe overclocking... Overigens wel een van de meest lovenswaardige tweakersbezigheden ;)
Het is ook niet mijn bedoeling dat er op specifiek de voorbeelden die ik geef ingegaan wordt (mag uiteraard wel), maar vooral de grote lijn hierachter. Wat doet het aan de kwaliteit van een forum af als iemand 8 smilies achter elkaar plaatst? Posts zonder interpunctie zijn vervelender om te lezen, en helaas zie ik nooit mod's die daar in verbeteren... (overigens is dat laatste geen kritiek hoor, gewoon slechts nog een voorbeeld)

• Jag
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 12:43

Jag

Op maandag 20 augustus 2001 17:09 schreef Rtificial het volgende:
Lieve Adjes,

Allereerst de compliementen voor de opzet van het forum, en de inhoud daarvan. De credits hiervoor gaan natuurlijk vooral naar de users. Ik merk alleen dat dingen de laatste tijd nogal veranderen. Er worden meer topics verplaatst, ook veelal onterecht, en er wordt met regelmaat gemierene*kt, zoals een van de moderators posts gaat wijzigen omdat er in zijn opinie te veel smilies in staan. Het valt me tegen dat een forum als tweakers, zulke nauwe regeltjes er op na gaat houden... Tweakers zijn toch mensen die tussen de regeltjes door kunnen lezen, de onmogelijkheden mogelijk maken en zich niet in een handleiding laten duwen? Ik moet eerlijk bekennen dat ik me de laatste tijd steeds meer begin te ergeren aan dit beleid, mede omdat het afbraak doet aan de inhoudelijke waarde van het forum. Uiteraard op indirecte wijze. Ik sta uiteraard open voor reactie van jullie kant, en begrijp me goed, ik val jullie niet aan, dus spring alsjeblieft niet in de verdediging...
Dit soort meningen vind ik een beetje vergelijkbaar met van die uitspraken van "de jeugd van tegenwoordig...". Dat wordt al zo lang de mensheid bestaat gezegd, en dit soort klachten zie ik ook al in LA zolang ik op GoT kom. Als al die mensen gelijk hebben gehad met hun aanklacht, dan moet het vroeger wel ERRUG leuk geweest zijn :).

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Op maandag 20 augustus 2001 23:25 schreef Jag het volgende:

[..]

*een lapje tekst en:* Als al die mensen gelijk hebben gehad met hun aanklacht, dan moet het vroeger wel ERRUG leuk geweest zijn :).
Dat was het ook :+

39

• Rtificial

Rtificial

as fake as can be

Topicstarter
zit zondermeer een kern van waarheid in. Ik ging er overigens ook niet van uit dat ik een unieke topic opende. Anderzijds zet het tot denken als die topics al tijden in LA geplaatst worden...

Pagina: 1