Volgens PC-partpicker en de Tweakers specificatie heeft hij 1 USB 3.2 header, maar op de site van Asus staat 2 x front USB 3.2 Gen 1. Kan iemand mij vertellen hoeveel USB 3.2 Gen1 headers hij daadwerkelijk heeft?
Vraag
Beste antwoord (via Tacocat op 16-10-2021 18:22)
1 header voor 2 poorten kennelijk.1 x USB 3.2 Gen 1(up to 5Gbps) connector(s) support(s) additional 2 USB 3.2 Gen 1 port(s)
And I'm the only one and I walk alone.
Alle reacties
Dit moederbord?
Het maakt eigenlijk niet uit wat je bewuste geest doet, omdat je onderbewuste automatisch precies dat doet wat het moet doen
1 header voor 2 poorten kennelijk.1 x USB 3.2 Gen 1(up to 5Gbps) connector(s) support(s) additional 2 USB 3.2 Gen 1 port(s)
And I'm the only one and I walk alone.
Ik zou lekker afgaan op wat er op de site van Asus staat, die zullen het beter weten dan Tweakers. Als je het dan nog steeds onduidelijk vindt, kan je via diezelfde site gewoon de handleiding van het bord downloaden, daarin kan je de precieze layout zien en vinden hoeveel headers er precies op zitten.
Check de handleiding
1 x USB 3.2 Gen 1 header supports additional 2 USB 3.2 Gen 1 ports
Not everybody wins, and certainly not everybody wins all the time.
But once you get into your boat, push off and tie into your shoes.
Then you have indeed won far more than those who have never tried.
Top, dankjewel voor de antwoorden, 1 header voor twee poorten is goed om te weten
Ik plaatste deze reactie in de "stel vragen" sectie van het moederbord, ik wist niet dat het zo hier in het algemene forum voor moederborden zou komen want dan had ik het ook in de titel gezet, maar op de desktop site zie je een link naar het moederbord die ik bedoelde als gelinkt artikelme1299 schreef op zaterdag 16 oktober 2021 @ 17:38:
Dit moederbord?
Pagina: 1