Hoi, gister was ik aan het DMmen met Jbnss en nou ineens is de advertentie weg en de user ook. What happen? Kickban vanwege oplichting? Dan had ik het fijn gevonden om even wat feedback te ontvangen vanuit Tweakers. De foutmelding is nogal obscuur.
Vraag
Beste antwoord (via sebastius op 16-10-2021 14:41)
Vanwege verdachte onregelmatigheden op het betreffende account is het account uit voorzorg geblokkeerd.
[ Voor 6% gewijzigd door Microkid op 16-10-2021 14:36 ]
4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.
Alle reacties
Vanwege verdachte onregelmatigheden op het betreffende account is het account uit voorzorg geblokkeerd.
[ Voor 6% gewijzigd door Microkid op 16-10-2021 14:36 ]
4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.
Tof, dan hoef ik ook niet meer te proberen achter dat dealtje aan te gaan. Tnx!
Mja, account van 2 dagen oud, geen enkele interactie op het forum of frontpage, 5 advertenties geplaatst (inhoud ken ik niet). Waarschijnlijk te mooi om waar te zijn...
Mwah het ding waar ik op reageerde was wel redelijk normaal qua prijspunt maar achteraf idd wel bijzonder. Ik had nog niet de gebruikershistorie bekeken, fijn dat de crew dat wel deed.sypie schreef op zaterdag 16 oktober 2021 @ 14:52:
Mja, account van 2 dagen oud, geen enkele interactie op het forum of frontpage, 5 advertenties geplaatst (inhoud ken ik niet). Waarschijnlijk te mooi om waar te zijn...
Meestal krijg je ook wel een melding dat desbetreffende user gebanned is als ze DM verkeer zien dacht ik? Ze zitten er aardig bovenop in ieder geval!
Zo ben ik en nog een andere tweaker opgelicht door oldegg de laatste dagen, en hoewel ik normaal ook de meldingen krijg, zelfs na enkel DMen met de verdachte al meldingen dat er iets niet pluis is.
Nu ontbreekt me deze melding ook, hoewel het toch al te laat is, maar dat had een hoop kwaad kunnen schelen lijkt me..
Nu ontbreekt me deze melding ook, hoewel het toch al te laat is, maar dat had een hoop kwaad kunnen schelen lijkt me..
N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ˙ʞuɐlq ʇɟǝl ʎllɐuoᴉʇuǝʇuᴉ sɐʍ ǝɔɐds sᴉɥ┴ ®
Pagina: 1