Laptop scherm van richting veranderen

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LEVAAP
  • Registratie: Oktober 2021
  • Laatst online: 10-04-2022
Hallo mensen,

Ik wil van mijn HP Probook 430 G5 een laptop scherm maken, net zoals mijn Dell laptop, zodat ik m kan gebruiken als monitor en er een toetsenbord op aan kan sluiten. Ik wil namelijk niet het toetsenbord van mijn laptop gebruiken. Mijn vraag is: hoe kan ik dat doen?
Ik heb al het hele internet doorgezocht hoe ik dit kan doen, maar ik kan het niet vinden.
De eerste en 2e foto is hoe ik het hebben wil, want mijn Dell kan ik wel gebruiken als een soort tablet. De 3e foto is mijn HP.

https://drive.google.com/...D96-u9L023127?usp=sharing

Tips?

Groetjes,
Levi

[ Voor 3% gewijzigd door LEVAAP op 16-10-2021 13:29 . Reden: geen geldige url ]

Alle reacties

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• redfoxert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Op een laptop stand zetten, rechtop en dan een USB toetsenbord er aan. Klaar?

https://discord.com/invite/tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PD2JK
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23:19

PD2JK

ouwe meuk is leuk

Intel graphics? Ctrl+Alt+pijltje naar beneden?
Mits de hotkeys aan staan in de Intel IGP software... :)

Oh wacht dat hoeft helemaal niet. 8)7 Excuses

Kabeltje intern loshalen van het toetsenbord?

[ Voor 71% gewijzigd door PD2JK op 16-10-2021 13:47 ]

Heeft van alles wat: 8088 - 286 - 386 - 486 - 5x86C - P54CS - P55C - P6:Pro/II/III - K7 - NetBurst :') - Core 2 - K8 - Core i$ - Zen4

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22:43

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Kan niet. Jouw HP kan het scherm niet omklappen.

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoi1234
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 28-10-2024
Wat wil je nou precies bereiken? Jouw verhaal is erg vaag door de termen die je gebruikt.

Als je het toetsenbord niet wil gebruiken, kun je een toetsenbord verbinden met de laptop (USB of draadloos maakt niet uit). Het laptopscherm werkt dan nog. Dan gebruik je effectief alleen het beeldscherm van de laptop.

Als je de laptop echt op het toetsenbord wil laten rusten zoals op de foto, zou je op zoek moeten gaan naar de juiste scharnieren. De huidige scharnieren draaien geen 360 graden. Vraag is alleen of je compatibele scharnieren kunt vinden die ook geschikt zijn voor de piekbelastingen die ontstaan.

Edit: als je bij een dergelijke vraag al hulp nodig hebt, vraag ik me af hoe handig je bent. Je kunt natuurlijk ook een USB scherm kopen. Die verbind je via USB met je laptop. Dat is eigenlijk een tablet zonder hardware of software. De monitor kan alleen een signaal van de laptop displayen.

[ Voor 19% gewijzigd door hoi1234 op 16-10-2021 15:58 ]