orderstatus dell

Pagina: 1
Acties:
  • 117 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• bjorn
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
weekje terug heb ik een dell inspiron 8100 besteld. Tot donderdag kon ik met het ordernummer dat ik kreeg inloggen op de dell site om een statusoverzicht te krijgen. Echter, sinds vrijdag staat er dit:
We have located your order but we cannot advise a status.

This may be due to one of the reasons detailed below:
In order to provide you with the latest technology all of our systems are manufactured to each clients individual specification and shipped directly from our production facilities. Each job is allocated its own individual order number during this process and may be subject to change for operational reasons. You will be notified of the new order number in due course.
If your order has already shipped then occasionally the system will not provide updates on status.

Dell Customer Number entered: xxxxxx

Dell Order Number you entered: xxxxxx

Return to the previous page or please try again later.
Wat moet ik hiervan denken? Waarom is die orderstatus ineens niet meer toegankelijk / staat er niet meer wat de exacte status is?

Wie weet hier meer van?

Thx!

Verwijderd

had ik ook altijd als ik bakjes bij dell bestelde; ik heb maar gebeld, dat werkt altijd beter. De keren dat ik het namelijk had, waren de computers niet meer leverbaar door tekorten aan onderdelen in de fabs.

• bjorn
  • Niet online
hmm, lekker. En ik heb hem persee volgende week nodig voor school. Zou geen probleem zijn volgens die gast van dell, maakte er wel een spoedorder van.

Maar ja, morgen maar ff bellen, nu is iedereen al naar huis :(

Verwijderd

Ik heb een paar maanden geleden een Dimension 8100 gekocht. Precies hetzelfde probleem. :r Volgens Dell was de order in de fabriek geweigerd. Alleen horen ze dan onmiddelijk een nieuw ordernummer voor je aan te maken. Wat in mijn geval niet gebeurd was. Althans dat hebben ze mij wijs gemaakt. Ik heb er in elk geval een week langer op moeten wachten. :( Maar het is wel de moeite waard. :)

• Killkees
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 29-05-2025

Killkees

bloemetjes en bijtjes enzo

Ik heb vorige week een dell dimension 8100 besteld met alles d'er op en d'er an. Ik typ dit op diezelfde pc. de leveringen zijn dus gewoon snel. Ik kon trouwens op de website ook niet mijn oderstatus checken, maar wat maakt dat nu uit? ff bellen en je weet het. (als je het perse wilt weten)

Verwijderd

Op maandag 20 augustus 2001 17:49 schreef Killkees het volgende:
Ik heb vorige week een dell dimension 8100 besteld met alles d'er op en d'er an. Ik typ dit op diezelfde pc. de leveringen zijn dus gewoon snel. Ik kon trouwens op de website ook niet mijn oderstatus checken, maar wat maakt dat nu uit? ff bellen en je weet het. (als je het perse wilt weten)
Heb ik ook gedaan........ toen kreeg ik dat verhaal. Misschien ben ik de enige, maar als ik 5 mille uitgeef aan een pc dan wil ik ook weten waar het kreng is en wat er mee gebeurt !!! :) Maar zoals ik al zei.... het ding staat hier nu naar volle tevredenheid te snorren.

• bjorn
  • Niet online
Ik heb de afgelopen dagen flink zitten bellen met dell. Het scheen dat er een behoorlijke backorder was voor de laptop die ik had besteld. Ik zou hem eigenlijk pas rond 10 september krijgen.
Echter na wat gepraat met de uiterst vriendelijke en behulpzame verkoper is dit teruggedraaid naar de volgende week, net voordat ik hem dus voor schol nodig heb. Prima service van dell!!

• It-er
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 09-02 07:15
JESSSSSSS

me is de gelukkige eigenaar van een DELL Inspiron 8100..

JEAHAAA

2226 benchmark punten met 3dmark 2001 (1280 x 1024)

:9~ :9~ :9~ :9~ :9~

Bjorn moet nog ff 1 dagje wachten...

:)

succes bjorn!! hou nog ff vol jongen!! :P

what is your major malfunction???

• bjorn
  • Niet online
damn, i hate ya!

lucky basterd :(

naja, morgen heppik hem ook :)

dell rules!