Hallo,
Ik ben bezig om mijn eerste computer te gaan bouwen.
Mijn budget is heel erg laag omdat ik nog niet kan werken dus van mijn zakgeld het moet doen.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil de computer graag gaan gebruiken om te gamen, school werk en internet browsen.
Het scherm wat ik gebruik is een 24Inch en kan 1080 aan.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Heb nu 400 euro gespaard. Maar probeer daaronder te blijven omdat ik ook weer verder wil sparen voor een goede videokaart,
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb de volgende onderdelen van mijn vader gekregen. Zijn oude moederbord is stuk gegaan en ik mag zijn andere onderdelen gebruiken
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik denk CPU, Geheugen en Moederbord
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
geen voorkeur
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
geen. Wil graag beginnen met een basis computer en later uitbreiden. Heb dus ook nog geen geld voor een videokaart.
Ga je overklokken?
Nee misschien later.
Wat verwacht je van ons?[i]
Hulp bij het selecteren van de onderdelen. maar ook werkt dat goed samen met de onderdelen die ik al heb.
Ik hoop dat ik binnen mijn budget een leuke computer kan bouwen. (Mijn vader gaat me helpen)
in de toekomst wil ik een betere videokaart kopen. als ik meer heb gespaard en de prijzen wat goedkoper zijn geworden.
Alvast erg bedankt
Ik ben bezig om mijn eerste computer te gaan bouwen.
Mijn budget is heel erg laag omdat ik nog niet kan werken dus van mijn zakgeld het moet doen.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil de computer graag gaan gebruiken om te gamen, school werk en internet browsen.
Het scherm wat ik gebruik is een 24Inch en kan 1080 aan.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Heb nu 400 euro gespaard. Maar probeer daaronder te blijven omdat ik ook weer verder wil sparen voor een goede videokaart,
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb de volgende onderdelen van mijn vader gekregen. Zijn oude moederbord is stuk gegaan en ik mag zijn andere onderdelen gebruiken
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Behuizingen | Cooler Master N300 (KKN1, Closed) | € 54,80 | € 54,80 |
| 1 | Optische drives | Samsung SH-224DB | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Voedingen | Antec VPF Series 450W | € 84,78 | € 84,78 |
| 1 | Solid state drives | Crucial BX100 250GB | € 0,- | € 0,- |
| Totaal | € 139,58 | |||
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik denk CPU, Geheugen en Moederbord
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
geen voorkeur
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
geen. Wil graag beginnen met een basis computer en later uitbreiden. Heb dus ook nog geen geld voor een videokaart.
Ga je overklokken?
Nee misschien later.
Wat verwacht je van ons?[i]
Hulp bij het selecteren van de onderdelen. maar ook werkt dat goed samen met de onderdelen die ik al heb.
Ik hoop dat ik binnen mijn budget een leuke computer kan bouwen. (Mijn vader gaat me helpen)
in de toekomst wil ik een betere videokaart kopen. als ik meer heb gespaard en de prijzen wat goedkoper zijn geworden.
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | AMD Ryzen 5 5600G Boxed | € 229,90 | € 229,90 |
| 1 | Moederborden | ASRock B450 Steel Legend | € 85,- | € 85,- |
| 1 | Geheugen intern | G.Skill Ripjaws V F4-3200C16D-16GVKB | € 64,90 | € 64,90 |
| Totaal | € 379,80 | |||
Alvast erg bedankt