Feedback: Heb zojuist toch wel even moeten zoeken naar de categorie "Software" om deze vervolgens onder "Componenten en randapparatuur" te vinden. Persoonlijk vind ik "Software" als subcategorie van "Componenten en randapparatuur" niet meteen heel duidelijk en logisch. Wellicht verdient Software" toch zijn eigen hoofdcategorie.
Dat heb ik ook nooit goed begrepen, maar inmiddels weet ik het wel te vinden.
Soms ben ik bijna gelukkig
We hebben helaas maar een beperkte ruimte en moeten daarom keuzen maken wat een hoofdcategorie is en wat niet. Met de mogelijkheden die we hebben is dit voor nu de beste optie .
Mochten we in de toekomst andere opties krijgen dan zullen we zeker gaan kijken of we dit op een andere manier kunnen neerzetten.
Mochten we in de toekomst andere opties krijgen dan zullen we zeker gaan kijken of we dit op een andere manier kunnen neerzetten.
Bedankt voor je reactie. Ik begrijp de uitdaging. Een andere, ook niet perfecte oplossing (maar duidelijker dan dat het nu is, en het past net) is om de categorie dan te hernoemen naar: "Componenten, randapparatuur en software"Mooijekind schreef op maandag 18 oktober 2021 @ 08:39:
We hebben helaas maar een beperkte ruimte en moeten daarom keuzen maken wat een hoofdcategorie is en wat niet. Met de mogelijkheden die we hebben is dit voor nu de beste optie .
:fill(white):strip_exif()/f/image/EuGbv4Hl8ZVH5b54TxLUkJ83.png?f=user_large)
Update of "Gaming en Software", mijn inziens nog logischer.
[ Voor 3% gewijzigd door Sitelabs op 18-10-2021 11:55 ]