Ik zoek een?
Ik ben op zoek naar een PCIe 4.0 verticale GPU mount. Ik heb het internet afgestruind maar de beste mount die ik tegen kom is die van Phanteks of Cooler Master. Helaas zijn deze PCIe 3.0. Nu weet ik niet of een mount mogelijk problemen geeft met mijn CPU koeler qua afmetingen/hoogte. Alle mogelijke relevante hardware staat onderaan genoteerd.
Wat is je budget?
Liever niet meer dan 50 euro. Maar als er geen andere opties zijn, dan ben ik bereid te kijken naar duurdere oplossingen. Als ik voor een X euro betere kwaliteit kan krijgen, dan geniet daar mijn voorkeur naar.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
De mount moet passen bij de case, en dus is de kleur zwart mijn voorkeur.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Relevante hardware is mogelijk:
- MSI GeForce RTX 3080 Ventus 3X 10G OC
- Gigabyte Aorus B550 PRO V2
- be quiet! Pure Base 500DX Zwart
- be quiet! Dark Rock Pro 4
Als er nog onduidelijkheden zijn dan hoor ik dat graag. De reden dat ik niet voor een PCIe 3.0 mount wil gaan, is omdat ik graag toekomstbestendig wil kiezen. PCIe 3.0 is dus geen optie
Ik ben op zoek naar een PCIe 4.0 verticale GPU mount. Ik heb het internet afgestruind maar de beste mount die ik tegen kom is die van Phanteks of Cooler Master. Helaas zijn deze PCIe 3.0. Nu weet ik niet of een mount mogelijk problemen geeft met mijn CPU koeler qua afmetingen/hoogte. Alle mogelijke relevante hardware staat onderaan genoteerd.
Wat is je budget?
Liever niet meer dan 50 euro. Maar als er geen andere opties zijn, dan ben ik bereid te kijken naar duurdere oplossingen. Als ik voor een X euro betere kwaliteit kan krijgen, dan geniet daar mijn voorkeur naar.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
De mount moet passen bij de case, en dus is de kleur zwart mijn voorkeur.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Relevante hardware is mogelijk:
- MSI GeForce RTX 3080 Ventus 3X 10G OC
- Gigabyte Aorus B550 PRO V2
- be quiet! Pure Base 500DX Zwart
- be quiet! Dark Rock Pro 4
Als er nog onduidelijkheden zijn dan hoor ik dat graag. De reden dat ik niet voor een PCIe 3.0 mount wil gaan, is omdat ik graag toekomstbestendig wil kiezen. PCIe 3.0 is dus geen optie